Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt bra, centralt hotell nära till allt. Personalen var trevlig och tillmötesgående. Allt var över förväntan, barnens rum var större än vårt. Rent och fräscht. Hotell frukosten var toppen, hade allt man ville ha och kunde önska. Vi gillar inte en så kallad "engelsk" frukost, slapp det här. Vill man parkera har de garage, men det är lättare att parkera i ett public garage som ligger bredvid hotellet utanför muren. Då slipper man köra i en trång gränd. Det är också billigare. Bara att kliva ut ur hotellet och upptäck Cordoba. Kommer definitiv bo på NH kedjan igen.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Anna K
Omdömet skrevs 17 juli 2017

Fint ställe men tråkiga rum. Det borrades kl 8.00 på morgonen. Men en fantastisk kvinna hjälpte oss till rätta så vi fick ett nytt rum. Frukosten var lite tråkig men själva byggnaden var mycket vacker .

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NH Hotels
Tack Helena L
Omdömet skrevs 12 februari 2017 från mobil enhet

Kändes tyvärr som personalen såg sig för lite mer och att vi hade tur som fick bo där. När vi kom var det första vi fick klart för oss att parkeringen kostade 22 Euro/dygn. Ville vi ha frukost så kostade de 25 Euro per person och dag - om vi bestämde oss direkt så kunde vi få den för 22 Euro - wow. Vi tog frukost första dagen och den var mycket lyxig men valde sedan att gå ut på stan och hittade där bra frukostställen för 7-8 Euro per person. Receptionen verkade sedan vara mer intresserade av sina datorskärmar än av gästerna. Inget fel på rummen eller renligheten men det var tyvärr mycket lyhört. Saknade en riktig lobby och en lobbybar. Läget helt perfekt med många bra tapasställen och restauranger i omgivningarna.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack jajova
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 19 juni 2015

Detta är ett mycket trevligt hotell, särskilt om du kommer med bil, eftersom det finns ett bra stort parkeringsgarage i närheten och lätt att hitta. Hotellet är nästan lyxigt och ligger i Juderia (Gamla stan). Du kan lämna din bil i flera dagar och bara promenera runt i Juderian och njuta av känslan av Gamla stan. Jag kan verkligen rekommendera detta hotell för alla.

1  Tack 53tiina
Virginia M, Director de Relaciones con Clientes på NH Collection Amistad Cordoba, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2015

Dear Guest,

I really would like to express our gratitude for having taken your time to express in Tripadvisor you satisfaction with our property especially for point out our very central location.

The complete NH Collection Amistad Córdoba team remain at your disposal and look forward to welcome you back in a very near future

Omdömet skrevs 2 mars 2013

Bra hotel med stora rum i den gamla delen av Cordoba. Mycket bra frukost, värt att betala för!
Finns ett pyttelitet gym och en takterass med en liten pool som våra söner utnyttjade.(poolen var dock stängd i januari när vi var där)Promenadavstånd till allt.

• Bodde här: januari 2013, reste med familjen
Tack StockholmLouise