“Påsk i Lubeck”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Åtta personer till lunch. Ingen bokning (kan dock rekommenderas) men vi undvek värsta rusningen. Mycket bra service och pizza kan rekommenderas. Hit går vi gärna igen.

Tack thomas_dahlberg

Omdömet skrevs 2 december 2017 från mobil enhet

Bra läge och mycket folk ! Vi åt spagetti bolognese sin var väldigt god ! Fin utsikt över kanalen. Trevlig personal.

Tack erstaa
Omdömet skrevs 8 augusti 2017

Restaurangen har ett fint läge vid kanalen så där är fint att sitta. Vi åt pizza som var god men servicen var undermålig! Exempel på det, drycken kom efter maten. Beställer man vin ska det komma en stund innan maten!

Tack MarikaM483
Omdömet skrevs 15 oktober 2016 från mobil enhet

Tom restaurang när vi kom. Beställde två bolognese och två carbonara. Efter va 20 min kommer tre av fyra rätter in. Frågande undrar kyparen om jag inte skulle äta! När det gick upp för honom att han missat min så rördes det snabbt ihop en pastarätt. Underkokt pasta och vattnig köttfärs. Helt smaklöst! Aldrig mer hit.

Tack 214joakim_
Omdömet skrevs 6 oktober 2016

Snabb service och maten var helt okej. Rena och snygga toaletter. Tyvärr fick man inte tillgång till deras wifi.

Tack Elaine P

Resenärer som tittade på Ristorante San Remo tittade också på

Lübeck, Schleswig-Holstein

Besökt Ristorante San Remo? Berätta vad du tyckte!