“Mikael o Jeanette ”

Kök: Steakhouse
Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

Fantastiskt bra kött och väldigt bra service ligger i resturang stråket mysigt med mycket folk runt tips att boka bord

Datum för besöket: augusti 2018
Tack mikaelojeanette

Omdömet skrevs 6 december 2017

Har varit här förut och går gärna hit när jag är i Dusseldorf. Fantastiskt kött framförallt. Trevlig personal och bra service. Det är ett väldigt populärt ställe så det är bäst att boka bord i förväg.

Datum för besöket: november 2017
Tack Thomas W
Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Grill restaurang med Spanska influenser, köttet var bra grillat. Lite blandat betyg på Side diches, annars bra och gott!

Datum för besöket: mars 2017
Tack arnstr0ms
Omdömet skrevs 5 januari 2017

Kan bara säga att detta är helt klart den bästa steakhouse i Alstad. De gånger jag har ätit här har jag aldrig blivit missnöjd, har jag beställd en Medium har fått en medium.
Deras peppar sås är riktigt bra den med.
Personalen är snabba och trevliga men kom i tid det kan vara svårt att hitta ett bord här, det har nästan jämt varit fullt när jag har varit där.
Planerar redan att ta mig dit nästa vecka igen.

Med vänlig hälsning//Christian

Datum för besöket: december 2016
Tack 518christianl
Omdömet skrevs 22 oktober 2016

Mycket bra mat. väldigt bra och trevlig servispersonal.
Väldigt mysigt ställe. Mycket folk vid mässor. Beställ bord.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Leffe111

Resenärer som tittade på El Lazo tittade också på

Düsseldorf, Nordrhein-Westfalen

Besökt El Lazo? Berätta vad du tyckte!