“Trevlig restaurang”

Bra för: Lokal mat, Affärsmöten, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Område: Stadt-Mitte
Omdömet skrevs 6 december 2017

Har varit här flera gånger då jag besökt Dusseldorf. Oftast svårt att få bord då det är väldigt mycket folk här men det är värt att vänta en liten stund på ett ledigt bord. Typisk tysk mat och god altbier.

Tack Thomas W

Omdömet skrevs 15 november 2017 från mobil enhet

Typisk tysk pub / bar med eget bryggeri. Kändes ganska gammalmodigt. Ölen smakade bra och personalen var trevlig

Tack ChristerLundgren
Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Vi var här under augusti. De hade en grillbuffé som var riktigt god. Tror inte de har den på vintern. Vi åt spare ribs som jag tror var ölmarinerade. Otroligt goda!
Vi drack öl som blev snabbt påfylld när den var slut. God öl och generöst med mat.
Ta med kontanter, då det var lite frågetecken om de tog kort eller inte.
Bra priser och mycket bra stämning.
Menyn är på tyska. Finns ingen på engelska. Har ni svårt med tyskan får ni fråga vad de rekommenderar i den kategori av mat på menyn ni gillar.

Tack victorn943
Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

God öl som serverades direkt när man satte sig ned. När du druckit upp kommer det ett nytt glas öl, tills man lägger underlägget på glaset för att markera. :)

Tack Sofia S
Omdömet skrevs 13 april 2017

Bullrig och stor lokal där restaurangen serverar traditionell mat och egen öl. Maten var ok, och ölen god. Gillar man inte den mörka ölen fanns givetvis andra alternativ. Vi var där en fredagkväll, fullbokat och därmed mycket trångt och bullrigt.

1  Tack Martin A

Resenärer som tittade på Brauerei Schumacher tittade också på

Düsseldorf, Nordrhein-Westfalen

Besökt Brauerei Schumacher? Berätta vad du tyckte!