Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 440)
Filtrera omdömen
1 441 resultat
Medlemsbetyg
470
623
248
77
23
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
470
623
248
77
23
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 441 omdömen
Omdömet skrevs 20 augusti 2016

Ok hotell, ganska små rum men fräscht. Bra frukost. Gångavstånd till Hbf, alter Markt, rundturer med buss eller båt samt shopping. Utmärkt hotell som utgångspunkt då du vill spendera en eler två dagar i Köln.

  • Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Daniel S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Christoph_Fischenich, Guest Relations Manager på Hotel Mondial am Dom Cologne MGallery by Sofitel, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2016
Google-översättning

Dear Daniel S,

Thank you for writing such kind appreciations about our hotel. We are delighted to learn that you had a wonderful stay at the Hotel Mondial am Dom Cologne.
We are looking forward to the pleasure of welcoming you again to our hotel.

kind regards

Christoph Kübel-Fischenich
Guest Relation Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 juni 2016

Jag bodde i ett uppgraderat rum med utsikt mot katedralen. Rummen är små och inte speciellt trevliga. Läget är mycket bra men kommer inte bo här fler gånger. Mottagandet vid incheckning var inte det bästa. Jag glömde min mobiltelefon och glasögon på rummet men endast glasögonen fanns kvar när jag hörde av mig till hotellet lite senare samma dag. Märkligt...

  • Bodde här: maj 2016, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack 618Henrik_S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Christoph_Fischenich, Guest Relations Manager på Hotel Mondial am Dom Cologne MGallery by Sofitel, svarade på det här omdömetSvarade 3 juni 2016
Google-översättning

Dear 618Henrik_S,

Thank you for your feedback. I am sorry to learn, that your stay at the Mondial am Dom Cologne did not meet your expecations. A high quality of service is one of the key factors of each hotel stay. Thank you for giving us the chance to improve.

kind regards

Christoph Kübel-Fischenich
Guest Relation Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Christoph_Fischenich, Guest Relations Manager på Hotel Mondial am Dom Cologne MGallery by Sofitel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

  • Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Christoph_Fischenich, Guest Relations Manager på Hotel Mondial am Dom Cologne MGallery by Sofitel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Christoph_Fischenich, Guest Relations Manager på Hotel Mondial am Dom Cologne MGallery by Sofitel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen