“Perfekt boende till flera personer”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 6 Skribent
573 omdömen
139 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 43 hjälpsamhetsröster
“Perfekt boende till flera personer”
Omdömet skrevs oktober 6 2017 för en vistelse i oktober 2017

Klarar du att bo utan allt för stor privata krav är detta perfekt. Plats till 9-10 personer, 4 personer har helt eget boende. Kök, bar, musik anläggning med mera, mycket speciellt och modernt och gott om plats. Perfekt för oss som är på mässa en vecka.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera