“Perfekt boende till flera personer”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 6 Skribent
462 omdömen
120 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 29 hjälpsamhetsröster
“Perfekt boende till flera personer”
Omdömet skrevs oktober 6 2017 för en vistelse i Oktober 2017

Klarar du att bo utan allt för stor privata krav är detta perfekt. Plats till 9-10 personer, 4 personer har helt eget boende. Kök, bar, musik anläggning med mera, mycket speciellt och modernt och gott om plats. Perfekt för oss som är på mässa en vecka.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
natt
vecka
månad
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera