“Fantastisk lägenhet”
andra resenärer har bokat det här boendet
Der lichtdurchflutete Wohnraum von Apartment JAKOBI mit voll ausgestatteter Küche
Der Essbereich mit großer Glasgaube und die Sitzecke mit Kaminofen Blick zur Dachterrasse, auf der vier Personen bequem Platz finden
Kontrollera tillgänglighet
Blick auf die Hochseite des Speichers
Von der Tachterrasse haben Sie einen schönen Blick auf die Kirche St. Jakobi
4 Sterne Ferienwohnung - Klassifizierung vom Deutschen Tourismusverband
Der Stralsunder Hafen mit seinen Speichergebäuden und der Bark Gorch Fock 1
Das Ozeaneum, mit seinen eindrucksvollen Aquarien, war Europas Museum des Jahres 2010
Blick auf die Altstadt von Stralsund vom Knieperteich
Gebäude aus vielen Jahrhunderten laden zu einer Zeitreise ein
Buchholz-Orgel in der Kirche St. Nikolai
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

10 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Fantastisk lägenhet”
Omdömet skrevs juni 9 2017 för en vistelse i december 2016

Vi bodde här några nätter i december för att gå på julmarknaden i Stralsund. Lägenheten ligger bara ett par minuters promenad från shopping, restauranger och pubar. Lägenheten var jättefin och välstädad! Nyrenoverad med trevlig inredning, skön dubbelsäng och barnen var nöjda med bäddsoffan som de sov i. Ägaren var väldigt serviceinriktad och tillmötesgående. Vi kunde också hyra en parkering precis bredvid huset. Vi var två vuxna och två barn. Vi rekommenderar verkligen detta boende!

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
från
/ natt
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera