“Fantastisk lägenhet”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

10 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
“Fantastisk lägenhet”
Omdömet skrevs 9 juni 2017 för en vistelse i december 2016

Vi bodde här några nätter i december för att gå på julmarknaden i Stralsund. Lägenheten ligger bara ett par minuters promenad från shopping, restauranger och pubar. Lägenheten var jättefin och välstädad! Nyrenoverad med trevlig inredning, skön dubbelsäng och barnen var nöjda med bäddsoffan som de sov i. Ägaren var väldigt serviceinriktad och tillmötesgående. Vi kunde också hyra en parkering precis bredvid huset. Vi var två vuxna och två barn. Vi rekommenderar verkligen detta boende!

Datum för vistelsen: december 2016
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Seaside01 ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 för en vistelse i juli 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera