Öppet i dag: 09:00 - 16:00

Fehmarn, Tyskland
från mobil enhet
Läs alla 325 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Rostock
från 43,70 US$
från 115,65 US$
från 523,00 US$
från 80,00 US$
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Vi hade tid över en eftermiddag och gick in på detta zoo. Mycket finare än vad vi trodde. Stort lummigt område, som krävde en del promenerande. Lite svårt att hitta på området dock. Djuren såg välmående ut. Roligast var Darwinariet med aporna.

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack 291ulrikab
Zoo R, Leiter Öffentlichkeitsarbeit på Rostock Zoo, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Thank you very much for your feedback.

Kind regards from Rostock Zoo

Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Har varit på alla Sveriges djurparker och dom är bättre! Går inte ens att jämföra med Kolmården eller Borås djurpark. Men bra pris på inträde 16 euro. Skönt med skugga då allt ligger i en lummig skog/park.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
1  Tack Emma_Boothe
Zoo R, Leiter Öffentlichkeitsarbeit på Rostock Zoo, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2017

Thank you for your feedback.

Omdömet skrevs 22 september 2016 från mobil enhet

Vi fick en karta när vi gick in. Inte helt lätt att hitta ens med kartan i hand. Dom flesta djuren såg ut att må bra. Förutom en gorilla hane som satt uppe i ett hörn. Vi var inne i Darwins hur. Där det handlade om havet. Mycket trevligt. Intog även lunch där som smakade utmärkt. Vi tillbringade 3 timmar på zoo, väl värt ett besök.

Datum för upplevelsen: september 2016
Tack tapas2016
Omdömet skrevs 28 juni 2016

lagom storlek o nära till djuren, lummigt o kul med närheten till djuren, mycke stora ugglor o örnar. kul när man får gå in till vissa djur,

Datum för upplevelsen: juli 2015
Tack MarieJ1833
Omdömet skrevs 6 januari 2016

Trevligt zoo, fick biljetterna inkluderade i hotellrummet. Hade en trevlig dag, mycket att titta på. Som alla djurparker har många djur det trångt och verkar stressade. Men detta zoo är inte sämre än andra zoo

Datum för upplevelsen: november 2015
Tack westesson