“Bra kött och trevlig service”

Rosmarin'o Steakhouse Restaurant
Rankad som nr 2 av 357 Restauranger i Rostock
Kök: Steakhouse
Omdömet skrevs 17 maj 2018

Besökte denna restaurang en vanlig måndagskväll nu i vår. Det var mycket folk ute på terrassen men helt tomt inne. Trevlig service och maten kom ganska fort. Inte särskilt stora portioner men mycket gott. Mycket bra vin till maten serverades i ganska stora glas trevligt.
Önskade kanske lite större portioner för det ganska höga priset. Ligger i hamnen och har ett fint läge.

Tack bossejosef

Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Alla hjälptes åt för att göra vår kväll!
Perfekt solnedgång vid bordet intill vattnet.
Perfekt service av mycket trevlig servitör.
Godare grillad fläskfile, än vad jag trodde var möjligt.
Mör, saftig och smakrik.

Tack Per K
Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Satt ute i solnedgången och åt. Vilken utsikt. Snabb och trevligt bemötande.Väldigt god helstekt fläskfilé med hemgjord pommes och majonnäs.Sallad och varmt bröd serverades till maten. Bland det bästa vi ätit.

Tack BMEVK
Omdömet skrevs 21 februari 2017 från mobil enhet

Ganska trevlig ställe med verklig bra steak o vin. Snabb service. Reella portioner till bra priser. Tyvärr besöksdagen för kalt för att sitta ute men lokalen är trevligt.

Tack Frank P
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Beställde en flaska vin och lite mindre rätter. Snabb service och maten smakade bra. Kan man sitta utomhus bör man göra det. Det är en stor skillnad i upplevelsen. Solnedgång över hamnen oslagbart.

Tack BBX12

Resenärer som tittade på Rosmarin'o Steakhouse Restaurant tittade också på

Rostock, Mecklenburg-Vorpommern

Besökt Rosmarin'o Steakhouse Restaurant? Berätta vad du tyckte!