“Bästa fläskfilen på 50 år!”

Rosmarin'o Steakhouse Restaurant
Rankad som nr 2 av 359 Restauranger i Rostock
Kök: Steakhouse
Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Alla hjälptes åt för att göra vår kväll!
Perfekt solnedgång vid bordet intill vattnet.
Perfekt service av mycket trevlig servitör.
Godare grillad fläskfile, än vad jag trodde var möjligt.
Mör, saftig och smakrik.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Per K

Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Satt ute i solnedgången och åt. Vilken utsikt. Snabb och trevligt bemötande.Väldigt god helstekt fläskfilé med hemgjord pommes och majonnäs.Sallad och varmt bröd serverades till maten. Bland det bästa vi ätit.

Datum för besöket: maj 2018
Tack BMEVK
Omdömet skrevs 21 februari 2017 från mobil enhet

Ganska trevlig ställe med verklig bra steak o vin. Snabb service. Reella portioner till bra priser. Tyvärr besöksdagen för kalt för att sitta ute men lokalen är trevligt.

Datum för besöket: maj 2016
Tack frankpfestorf
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Beställde en flaska vin och lite mindre rätter. Snabb service och maten smakade bra. Kan man sitta utomhus bör man göra det. Det är en stor skillnad i upplevelsen. Solnedgång över hamnen oslagbart.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack BBX12
Omdömet skrevs 24 juni 2015 från mobil enhet

Lite förvånad över det goda betyget som detta ställe fått, våra förväntningar var höga men infriades dessvärre inte.
Beställde var sin schnitzel som vi sett fram emot. Inget större fel på själva köttbiten men vi saknade citronen, någon sådan fick vi inte. Potatisen som serverades till var inte saltad. God harits couverts som var fräst med bacon. Katastrofen var det som vi beställde till, liten skål med smaklös pulversås för 1,50-2,50 detta var ett skämt! Ledsen, men hit går vi inte tillbaka.

Datum för besöket: juni 2015
Tack Mats L

Resenärer som tittade på Rosmarin'o Steakhouse Restaurant tittade också på

Rostock, Mecklenburg-Vorpommern

Besökt Rosmarin'o Steakhouse Restaurant? Berätta vad du tyckte!