“Mysigt”

Restaurant Hopfenkeller
Rankad som nr 18 av 352 Restauranger i Rostock
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

God och vällagad mat med mysig atmosfär.
Trevlig personal och snabb service.
Bra priser och kan rekommenderas.

Tack Anders J
Dittmar B, Manager på Restaurant Hopfenkeller, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2018

thans for your good feedback. See you later your Hopfenmarktteam

Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Besvikna blev vi alla fyra på detta restaurangbesök. Vi har varit där några gånger tidigare men hade inte för oss att det var så dåligt. Tack vare källarvalven som ju är mysigt så blev det också en väldigt hög ljudnivå. Maten var botten! Vi åt två olika förrätter och tre olika huvudrätter, såg trist och röriga ut smakade inte gott heller. Verkligt bottennapp.

Tack Annika D
Dittmar B, Manager på Restaurant Hopfenkeller, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2017

Hello, thanks for your feedback.
Hopfenmarkt-Team

Omdömet skrevs 3 april 2017

Vi var sugna på genuin tysk mat dvs. Sauerkraut och Bratwurst.Går ner till denna fantastiska restaurang,det fanns inte på deras meny men dom sa att det var inga problem det kan vi ordna.Efter en stund kommer den bästa sauerkraut jag har ätit +potatis och brautwurst. Det kallar jag service.

Tack jimaah41
Dittmar B, Manager på Restaurant Hopfenkeller, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2017

Hello,
thanks for your feedback.
your Hopfenmarkt-Team

Omdömet skrevs 4 december 2016 från mobil enhet

Mycket god tonfisk som jag gärna rekommenderar
Boka bord innan annars kan ni bli besvikna att det inte finns bord

Tack Happiness287949
Dittmar B, Manager på Restaurant Hopfenkeller, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2016

Hello,
thanks for your feedback.
Your Hopfenmarkt-Team

Omdömet skrevs 30 november 2016 från mobil enhet

bokade bord via hemsida, men när vi kom till resturang stämde det tydligen inte. Fick bord till slut, lite åt sidan. Beställde shashimi till förrätt vilket var ok, om än lite smaklös. Wildburgare till huvudrätt var ok, men för lite sås, tort. Service ok, men stressad. Och sen var det en euro för att gå på toaletten!?. Vi kommer nog inte hit mer!

Tack EH-NOR
Dittmar B, Manager på Restaurant Hopfenkeller, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2016

Thanks for your feedback.
Your Hopfenmarkt-Team

Resenärer som tittade på Restaurant Hopfenkeller tittade också på

Rostock, Mecklenburg-Vorpommern

Besökt Restaurant Hopfenkeller? Berätta vad du tyckte!