“Modernt, men ändå mysigt ställe.”
Omdöme om ALEX Rostock

ALEX Rostock
Rankad som nr 51 av 359 Restauranger i Rostock
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 15 december 2017

Snabb och effektiv servering trots mycket gäster. Öl på fat,
maträtter från en 100.-. Mycket bra kvalitet på kött, trots en hygglig prisnivå.

Datum för besöket: december 2017
Tack rolf c

Omdömet skrevs 2 augusti 2017

Sämsta restaurangen i Rostock.urusel service 5 servitörer som irrade omkring.Endast 1 av dem verkade ha koll på läget,Fick vänta i evighet innan drickan kom in,fick vänta i en evighet innan maten kom in,En av de som jobbade där ignorerade oss hela tiden.Maten höll samma klass som resten av stället,Mitt råd.undvik detta stället

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Mats K
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Alex en bra och trevlig Resturang mitt i stan alla är trevliga och det är snabb service Bar mat i trevlig miljö Rekomenderas

Datum för besöket: april 2017
Tack Jürgen w W
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

En överraskande bra resturang,bra mat,bra och snabb servis
Trevlig personal menyn något till alla smaker och plånböcker.
Värt ett besök om ni är i närheten.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Jürgen w W
Omdömet skrevs 21 april 2016

Skaplig restaurang med lätta luncher, men även riktiga middagar. Vi åt en wrap med pulled pork och det var väldigt gott. Humana priser och trevlig uteservering med värmare

Datum för besöket: april 2016
Tack Bengt_Kinna_Sweden

Resenärer som tittade på ALEX Rostock tittade också på

Rostock, Mecklenburg-Vorpommern

Besökt ALEX Rostock? Berätta vad du tyckte!