Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (585)
Filtrera omdömen
585 resultat
Medlemsbetyg
248
234
72
19
12
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
248
234
72
19
12
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 585 omdömen
Omdömet skrevs 10 september 2017

Efter en resa i regn hamnade vi i Hannover. Började lite fel då vår nyckel inte fungerade. Receptionisten följde dock med oss och såg till att vi kom in med ett nygjort kort. Bra service. Kanske var det fel tid på året för det här hotellet. Hotellets restaurang höll på att renoveras så det som erbjöds var påvert och gäster fick sitta i en del av hotellets lobby. Vi fick tips om några olika alternativa restauranger inte allt för lång bort. Regnet öste ner men vi fick låna paraplyer av hotellet. Återigen bra service. Passade på att ta en promenad i den vackra parken intill och såg på det pampiga rådhuset. Att gå till den gamla stadskärnan är inte långt men vi hade ingen lust i regnet. Fick annars känslan av att bo på ett hotell som var inne i lågsäsong och att det egentligen är ett hotell som är som bäst på konferenser. Vi sov i alla fall gott och lämnade hotellet nöjda.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack MariaKNk
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
H0S8PB, Front Office Manager på Mercure Hotel Hannover City, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2017
Google-översättning

Dear MariaKNk,
thank you for writing a review on Tripadvisor. Sorry to read that you were not able to spend much time sightseeing because of the rain. In July 2017 we renovated our restaurant, therefore we offered food and drinks in our Relax bar. We are sure that you like the new designed restaurant when you return to Hannover.

We look forward welcoming you back (and hopefully the weather will be nicer : )

With kind regards

Ulrich Moritz
Front Office Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 januari 2015

Datum för vistelsen: januari 2015
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Accorhotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
H0S8PB, Manager på Mercure Hotel Hannover City, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2015
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 22 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Accorhotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Nadja L, Front Office Manager på Mercure Hotel Hannover City, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Nadja L, Front Office Manager på Mercure Hotel Hannover City, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Nadja L, Front Office Manager på Mercure Hotel Hannover City, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen