Omdömet skrevs 18 juli 2017

Trevligt hotell i utkanten av Hannover vid en park i ett trevligt område med ett lokalt litet centrum med restauranger och affärer. Vi var en familj på 4 personer som bokade 2 rum, perfekt vid genomresa. Rummen var rymliga med omöblerad balkong. Standarden var bra med badkar i badrummen, sängarna sköna men dock ej AC på rummet. Personalen var trevlig och parkering finns precis utanför hotellet till en kostnad av 6€. Frukostbuffen var fantastisk med allt vad man kan önska sig. Kan helt klart rekommendera hotellet och kommer bo där igen om vi har vägarna förbi.

Rumstips: Rummen har ej AC så välj ett rum utan kvällssol.
Datum för vistelsen: juli 2017
Tack ErikL2009
Dirk K, General Manager på Leonardo Hotel Hannover, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2017

Dear Erik,

Thank you so much for taking the time to review our property.

It was a pleasure to welcome you here in Hannover.

We look forward to your next stay.

Best regards,

D. Knappert
General Manager

Omdömet skrevs 19 mars 2016 från mobil enhet

Gott om parkeringar vid hotellet. Receptionens personal är inte på plats utan det tar flera minuter innan någon kommer.

Fel på bokningssystemet och bokningen hittas ej. Tar mer än 45 min innan vi kommer till rummet.

Hotellrummet är ingen trevlig upplevelse. Smutsiga mattor och det luktar rök.
Efter samtal till receptionen förväntar vi oss ett nytt rum men icke.

Avråder starkt!

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack pontusbath
Palazzesi, Shift Leader på Leonardo Hotel Hannover, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2016

Kära gäst,

tack för din recension om din vistelse i vår Leonardo Hotel Hannover. Gästrecensioner är mycket viktiga för oss. På detta sätt kan vi identifiera svagheter och möjligheter till förbättringar. Som vi kan se din recension, inte var du är helt nöjd. Dear Guest, vi är mycket nöjda, om du kontaktar oss direkt för detta ändamål. Damir vi kan svara vaksamma. Vi ser un på din feedback. vänliga hälsningar.

Sevtap Manti
Shift Leader
Leonardo Hotel Hannover

Omdömet skrevs 13 oktober 2015

När man kommer fram sent efter en lång resa uppskattar man middagsbuffé och sköna sängar. Frukosten var en man minns mest. Blev överraskad av bubbel som man kunde dricka med apelsinjuice = semesterlyx.

Datum för vistelsen: september 2015
Tack GerdoLasse
Palazzesi, Leiter Front Office på Leonardo Hotel Hannover, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2015

Kära gäst,

Tack för din positiva översyn, som vi var mycket nöjda.

Vi hoppas att det hjälper dig snart igen på Leonardo Hotel Hannover.

Med vänliga hälsningar

Federico Palazzesi
Front Office Manager

Omdömet skrevs 5 september 2015

Fint hotell i utkanten av Hannover. Rena o fräscha rum. Lite trång placerat wc precis vid badrumsdörren som gjorde att denna dörr inte gick att öppna helt, alltså svårt för kraftiga personer. Bra buffe med många olika desserter. Frukosten innehåller allt man kan önska sig. Wi-fi fungerade utmärkt.

Datum för vistelsen: september 2015
Tack Eva-LillS
Palazzesi, Leiter Front Office på Leonardo Hotel Hannover, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2015

Kära gäst,

Tack för den tid och det arbete ni har gjort för att utvärdera vårt hus.

Vi hoppas Bals igen för att välkomna Leonardo Hotel Hannover.

Med vänliga hälsningar

Federico Palazzesi
Front Office Manager

Omdömet skrevs 9 november 2014

Gissar att detta hotell fungerar utmärkt dels för jobbresor men även privata.
Det finns fina konferensmöjligheter på hotellet. Det finns relativt stort gym och healthclub.
Gratis wi-fi på rummen.
Bra standard på rummen och fin frukost.
Parkering som hör till hotellet, mot en kostnad.
Hotellet ligger vid en djurpark, men den han jag inte besöka.

Datum för vistelsen: november 2014
Restyp: Reste i arbetet
Tack Wazid_1
Palazzesi, Leiter Front Office på Leonardo Hotel Hannover, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2014

Dear Wazid_1,

Tack så mycket för ert mycket positiv recension.

Vi uppskattar verkligen din kommentar, och vi är glada över att du hade en trevlig vistelse hos oss.

Vi hoppas att det hjälper dig planera din resa.

Med vänlig hälsning

F. Palazzesi