Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell men något slitet. Är man känslig för ljud bör man nog välja något annat hotell då det ligger väldigt centralt med trafik och barer intill. Frukosten god. Ett helt ok hotell men inget extraordinärt. Trevlig personal. Bra med parkeringsmöjlighet.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Nilsson565
Omdömet skrevs 29 oktober 2016

Mycket TREVLIGT hotell som drivs inom familjen ! Gästvänligt och bra service ! Lugnt, rent och snyggt ! God och gemytlig stämning. Härlig ort med många VACKRA korsvirkeshus och underbara VINGÅRDAR ! Kommer med glädje tillbaka !

• Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
Tack SMGULD08
Omdömet skrevs 25 november 2015

Mysig miljö, trevlig terass
Fantastisk personal positiv och service inriktade.
Smakfullt renoverade rum rent och snyggt.
Utmärkt mat stor variation, något extra.
Kommer absolut åka tillbaka igen.
Helhetsbedömningen därför full pott.

Tips för att välja rum: Har bott i olika rum alla mycket fina, rummen inåt gården kanske något tystare.
  • Bodde här: september 2015, reste med vänner
Tack Hindensrev
Omdömet skrevs 15 september 2015

Bra mellaklasshotell med utmärkt läge centralt i Rudesheim. Utmärkt frukost och bra mellaklassrestaurang för övriga måltider. Bra hotellrum med god standard. Trevlig, vänlig och förekommande service, allt fungerade som det ska.

• Bodde här: september 2015, reste med vänner
Tack Carl Johan R
Wilhelm H, Leiter Öffentlichkeitsarbeit på Rudesheimer Hof, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2015

Dear Carl,
thank you for your Kind Review. glad you enjoyed your stay in Rüdesheim
and we hope you will visit us again in the future.

Omdömet skrevs 4 juli 2014

Det är inte ofta man får välja rummet själv - vi fick titta på tre olika alternativ och tog det ljusa rummet under taket med utsikt över innergården, bort från gatans trafikbuller. Mycket trevlig och hjälpsam personal - och tack för tipset om Vinotheket Schloss Reinhartshausen! Vi köpte några kartonger vin från Marianneaue. Enastående! Vi kommer gärna tillbaka.

Tips för att välja rum: Välj rum mot innergården
  • Bodde här: juli 2014, reste som ett par
Tack Martina L