Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Expedia.com
1 424 kr
Bli belönad med One Key
Booking.com
1 422 kr
ZenHotels.com
1 209 kr
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
1116 av 3 046 omdömen
Omdömet skrevs 28 september 2016 från mobil enhet

Nära till mässan med spårväg utanför som tar dig dit på 5 min. Hjälpsam personal som lät oss checka in tidigt och utan extra kostnad. Bra frukost. Hårda sängar, hotellen envisas med att inte ha bäddmadrasser. Pool och spa högst upp. Något kallt i poolen. Kunde varit något varmare. Trevlig bar men de måste se till att ha grädde. Irish Coffee är en klassisk drink. Tre stjärnor med plus i kanten. Radisson Blu i Hamburg håller något högre klass tycker jag.

Datum för vistelsen: september 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack 486susannah
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
RD_Frankfurt, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel, Frankfurt, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2016

Dear Susanna H,

thank you very much for your review.

We are sorry for the inconveniences. The pool is about 30C and has normally a perfect temperature to relax. We will clarify if we had some temperature changes.

It would be great, if you would give us another chance.

With warmest regards,

Manuel Schmalfeld
Guest Relations & Duty Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 oktober 2015

Datum för vistelsen: september 2015
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
RD_Frankfurt, Leiter Gästebetreuung på Radisson Blu Hotel, Frankfurt, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 10 juli 2015 från mobil enhet

Hotellet har läcker design och ligger inom gångavstånd till Frankfurt Messe. Rumsstandard är bra och det serveras en mycket bra frukost. Prisnivå kan vara högt ism mässa. Å andra sidan sparar man in taxikostnader då det är gångavstånd till Mässan.

Datum för vistelsen: maj 2015
Restyp: Reste i arbetet
Tack 236lennartj
RD_Frankfurt, General Manager på Radisson Blu Hotel, Frankfurt, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2015

Dear Lennart J,
thank you for being our guest and for your nice review.
I am glad that our location was convenient for you and you had a nice time in our round hotel. Indeed you can reach the exhibition centre within 10 minutes of walking.
See you the next time travel brings you to “Mainhatten”!
With kind regards,
Helge Luetters
General Manager

Omdömet skrevs 1 september 2014

Bra relax, god frukost!
Under renovering med förståelse av detta.
Servicen utmärkt och hyfsad bra med att hitta parkeringsplats utanför, garage dock lite kostsam för flera nätters vistelse.
Restaurangen har fler alternativ och köket är värt att testa.

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack VescoK
RD_Frankfurt, General Manager på Radisson Blu Hotel, Frankfurt, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2014

Dear VescoK,
thank you for sharing your feedback of your previous stay here on TripAdvisor.
I am glad to read that you had a great time in our round hotel as well as Frankfurt and that you were able to relax and regenerate.
Welcoming you as our guest again in near future would be a pleasure.
With kind regards,
Helge Luetters
General Manager

Omdömet skrevs 19 september 2013

Detta hotell är ett av få hotell som jag kan varmt rekommendera.
Här har jag bott flera gånger och kommer att bo många gånger fler.
Nackdelen är smakar det så kostar det.
Personalen är välkomnande.
Rummen är välstädade och en fantastisk utsikt.
Frukostbuffen är bara den värt ett besök.
Hissarna är snabba och rymliga.
En trevlig bar med happy hour.
promenadavstånd till mässhallarna.
Spårvagnen går in till tågstationen.
Kostar inte mycket att ta taxi till flygplatsen.
Tycker man om italiensk mat är restaurang "La famiglia" ett måste ligger ett par hundra meter ifrån hotellet.

Datum för vistelsen: januari 2013
    • Standard