“Bra service, bra mat”

Lägg till den.
Restaurant Naos
Få mat levererad
Rankad som nr 1 579 av 3 710 Restauranger i Hamburg

Jag hittade restaurangen slumpmässigt när vi har fått besök.

Personalen är mycket vänlig och lämnar bra mat tips.

Pga aktuella regler i Hamburg fick vi sitta i utomhus tält. Den är uppvärmt. Mam sitter bra där.

Maten är smaskens och vi var mätta efter för och huvudrätt. För och huvudrätt levererades med lagom avstånd, passade fint.

Restaurangen är belägen i en sidogata i Harburg nära Stadtpark Harburg. Finns inte mycket trafik där. Vad vi gillade är att man befinner sig i djupaste Harburg så som den är.

Rekommenderas.

Datum för besöket: augusti 2018
Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Datum för besöket: december 2017

Resenärer som tittade på Restaurant Naos tittade också på

Besökt Restaurant Naos? Berätta vad du tyckte!