“BILLIGT OCH GOTT”
Omdöme om Pizza Bande

Pizza Bande
Rankad som nr 24 av 4 226 Restauranger i Hamburg
Omdömet skrevs 25 oktober 2018 från mobil enhet

Super trevlig gammal lokal i en skitig del av Hamburg. Bra musik god pizza billig bärtz. Gå hut folks

Datum för besöket: oktober 2018
Tack perssonelin

Omdömet skrevs 12 december 2017

Vi hoppade in här för en enklare middag. Ligger nära Reeperbahn.
Vi delade på en pizza vilket var alldeles lagom för oss.
De har ett fåtal färdigkomponerade pizzor, annars får man plocka ihop sin egen från menyn av ingredienser. Det var en del folk, men väntetiden var lite för lång. Ca 45 minuter.
Tunna, frasiga bottnar.

Datum för besöket: december 2017
Tack Peaceling
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Stället får fem pga helheten! Sympatisk personal, jättegoda pizzor, enkelheten, stämningen! Vill du ha bordsplacering och bli serverad då går du inte hit! Skönt med ställen som inte är som andra!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack lottaloov
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Godaste pizzorna vi någonsin ätit! Mysigt litet ställe som är mycket trevligare än vad det ser ut som utifrån. Kommer gärna tillbaka hit igen.

Datum för besöket: juli 2017
Tack annasn123
Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Bande ligger på en tvärgata från Reperbahn men kvarteret är mycket lugnare. Finns en uteservering och ett 20-tal sittplatser inne. Atmosfären är härlig och stimmig med ganska hög musik.
Pizzorna sägs vara Hamburgs bästa och det måste vara sant! Upplägget är en standardpizza som man sedan lägger till ingredienser i olika prisklasser, och det snålades inte :)
Enda minuset är att det är mycket folk så man får vänta. Vi väntade en timme, så det är bra att inte vara allt för hungrig när man beställer. Det var verkligen värt det!

Datum för besöket: juli 2016
Tack Lisa S

Resenärer som tittade på Pizza Bande tittade också på

Besökt Pizza Bande? Berätta vad du tyckte!