“Svindyr dricka”
Omdöme om Bruecke 10

Bruecke 10
Rankad som nr 1 av 14 Smått och gott i Hamburg
Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Mackan var god och väl värd 3 euro. Fast två mackor, en 33 cl mellanöl och en lika stor läsk landade på över 20 euro. Hade vi vetat det så hade vi tagit någon av grannrestaurangerna, som serverar samma eller liknande grejer, istället.

Tack HenrikLoc

Omdömet skrevs 9 maj 2018 från mobil enhet

Gå hit och ta en macka med räkor eller lax, sitt ner och titta på människor och båtar. Mackorna är goda och du får en trevlig utsikt.

Tack erikkarl87
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Bra ställe med fin utsikt i hamnen. Smörgåsarna var däremot under vad vi förväntade oss utifrån recensionerna här på Trip Advisor. Funkar som en kvällsmat om man ätit stor lunch annars blir man inte mätt. 12 euro för en liten baguette med räkor kändes dyrt.

Tack Hanna R
Omdömet skrevs 22 september 2016

Bröd med olika sorters fisk eller räkor. Bra kvalitet på fisken till ett billigt pris. Kul miljö längs med vattnet. Inte jättemysigt men verkligen trevligt.
Bra ställe för en lunch.

Tack oooOHooo
Omdömet skrevs 8 september 2016

Vi är regelbundet i Hamburg i jobbet. En söndag kväll efter att ha ätit en större lunch samma dag vill vi ha något enkelt och billigt och hittade Brücke 10 på TP. Vi har ofta gått i området och den flytande bryggan utan att lägga märke till restaurangen. Vi provade ett bröd med räkor och ett med inlagd sill (Bismark). Räkorna, mycket små ”krabben,” var kanske inte värda pengarna (9,90€) men sillen var god och brödet nybakat. Trevligt att sitta utomhus och se all aktivitet på Elbe.

Tack Anders B

Resenärer som tittade på Bruecke 10 tittade också på

Hamburg, Tyskland

Besökt Bruecke 10? Berätta vad du tyckte!