“Väldigt bra! ”

Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: St. Georg
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt bra!
Service på högsta nivå. Maten och vinet var perfekt. Avslappnad stämning och mysig lokal.

Datum för besöket: februari 2020
Tack BigJonas

Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Fantastisk mat, personlig service, vänlig och hjälpsam personal. Rekommenderas verkligen! Imponerande vinlista!

Datum för besöket: december 2019
Tack ragnarj2016
Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Fantastisk mat! Vi hamnade i deras vinbar men som var riktigt mysig. Precis samma meny som inne i restaurangen men mycket mindre och mysigare. Åt en fantastisk trerätters med gott vin och bra service! Åk hit!

Datum för besöket: december 2019
Tack pontusb265
Omdömet skrevs 3 juli 2014

Två kvällar på raken, så gott var det.
Och, vid nästa besök i Hamburg kommer vi garanterat igen.
Finns en mängd bra Italienska ställen i Hamburg, Men, detta underbara ställe slår allt.
Underbar service, goda viner, och UNDERBAR mat. Gourmetitalienskt....inte stora jätteportioner utan lagom, kvalité istället för kvantitet. Underbar pasta, underbara såser o kött. Efterätterna är mums! Och sopporna...wow!

Datum för besöket: juni 2014
    • Atmosfär
Tack LasseB4
Omdömet skrevs 12 augusti 2013

Den här restaurangen överaskade med en helt fantastiskt glad och trevlig service och god mat. Detaljer som hel rena glas, utmärkt uppläggning m.m. bidrog också till ett gott intryck. Vi var på flera restauranger i detta område under vårt besök i Hamburg och det här är den bästa. Vällagad mat och ett bra vinsortiment liksom kunnig betjäning skapade en trevlig atmosfär. Vi kan med nöje rekommendera den här restaurangen.

Datum för besöket: juli 2013
    • Atmosfär
1  Tack Scandinavian01

Resenärer som tittade på Casa Di Roma tittade också på

Hamburg, Tyskland

Besökt Casa Di Roma? Berätta vad du tyckte!