“Bra restaurang med bra service”
Omdöme om Dolce Vino

Dolce Vino
Rankad som nr 147 av 3 730 Restauranger i Hamburg
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Hamburg-Altstadt
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Bra restaurang med bra service och god vällagad mat. Hamnade i källaren eftersom vi inte hade bokat bord, det var lite trångt men personalen var vänliga och hjälpsamma. Åt saltimbocca, Ravioli med musslor och pilgrimsmusslor och pasta med marulk och scampi. Allt var gott. Kan rekommenderas.

Datum för besöket: februari 2020
Tack tage51j

Omdömet skrevs 6 november 2019

Detta är en Italiensk restaurang som inte sticker ut som varken bra eller dålig. Maten är helt ok utan att vara fantastisk och detsamma gäller för servicen. Vi blev placerade i källaren och miljön därnere är ganska tråkig.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Michael G
Omdömet skrevs 29 juli 2019

Förrätter, huvudrätter och efterrätter...allt smakade bra. Barnen gillade det också :-) Trevlig personal, mysig lokal. Jag kan varmt rekommendera ett besök här.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Richard S
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Mycket god mat. Scampi siciliana var utsökt. Trevlig personal och mysig miljö. Rekommenderar att förboka bord. Bra prisklass.

Datum för besöket: december 2017
Tack pela1972
Omdömet skrevs 22 november 2016 från mobil enhet

Underbar italiensk mat, enkelt med rena underbara smaker från Medelhavet. Mysig atmosfär, hjälpsam och trevlig personal som kan italienska.

Datum för besöket: november 2016
Tack torbj_rnk926

Resenärer som tittade på Dolce Vino tittade också på

Besökt Dolce Vino? Berätta vad du tyckte!