“Sushi!”

Bra för: Barhäng, Affärsmöten, Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: St. Pauli
Omdömet skrevs 20 december 2015

I entréplanet ligger en trevlig välbesökt bar samt entrén till hotellet. Från baren ser men hela restaurangen som ligger en våning ner. Detta var vårt andra besök här och vi åt sushi som var helt fantastik, fräscha råvaror och utsökta smaker.
Rekommenderas, kom ihåg att boka bord för på helgerna är det ofta fullt.

Tack OCSW-SWE

Omdömet skrevs 24 oktober 2015

Mycket god mat och dricka serverat i en väldigt mysig lokal. I väntan på maten kan man skratta åt allt spektakel som pågår runtomkring. Hit är restaurangen dit det "fina" folket och alla "wanna be:s" går.

2  Tack Annelig
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 22 oktober 2015

Trevlig mottagning och vi leddes direkt till vårt bord där vi tyvärr får vänta ett bra tag för den första kontakten, vilket vi inte är vana vid på East.
En läcker tallrik med sushi som förrätt följt av wienerschnitzel, alla väl tillagade och trevligt serverade.
Ett fint urval av viner och på olika prisnivåer, men kanske lite dyra.
Vi har varit på East många gånger och har alltid varit nöjda. Den här gången vi var lite besvikna på servicen, servitörerna verkade ganska dåligt organiserade, ölen var glömdes bort och timingen var inte den bästa. Låt oss hoppas att det bara var en tillfällig plump i protokollet.

Tack Bengtnnn
east-cosmos, Leiter Gästebetreuung på EAST Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 26 oktober 2015

Dear "Bengtnnn",

Thank you very much for taking time to submit us your honest impressions.
We were delighted to welcome you to the east Restaurant and appreciate that you had a enjoyable evening. We also regret the fact our service was not as you expected, please rest assured that we shared your note with our restaurant management.

We hope to welcome you back again in the nearest future.

Warm regards

Peter Praunsmändtl
Guest Relations Manager

Omdömet skrevs 16 mars 2015 från mobil enhet

Kanonbra sashimi! Snyggt presenterat, frächa råvaror och killen som serverade oss gjorde det med bravur. Han gav bra rekommendationer och han försökte till och med få hotelchefen att ge oss en egen visning av nattklubben på top roof som tyvärr hade stängt på söndagar. Upplevelsen blir total tack vare den speciella inredningen. Detta är en designrestaurang som är värt ett besök för alla som är i Hamburg!

Tack Patrik S
Omdömet skrevs 23 juni 2013

Denna restaurang har en mycket trevlig uteservering som förvånar efter att man stiger in från gatan.
Tidigare var här ett gjuteri så man inser inte från gatusidan riktigt vad som väntar när man stiger in. Ett populärt ställe och man bör boka bord. Servicen och maten är föredömlig i en trevlig och mysig miljö.Det finns något för alla smaker och personalen vägleder på ett bra sätt om man är lite undrande, såväl i mat som vinval. Trevlig och modern design blandat med det gamla och delvis industriella arvet i byggnaden

• Atmosfär
Tack Fjellis-58

Resenärer som tittade på EAST Restaurant tittade också på

Besökt EAST Restaurant? Berätta vad du tyckte!