“God mat som serveras i mysig miljö av vänlig personal”
Omdöme om Trattoria Portofino

Trattoria Portofino
Rankad som nr 13 av 9 466 Restauranger i Berlin
Område: Friedrichshain
Område: Friedrichshain
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Allt kändes äkta på denna mysiga italienska restaurang som serverade god och prisvärd mat av trevlig personal. Går gärna dit igen!

Tack uahrnstein

Omdömet skrevs 6 november 2017

Bruchetta, pasta, lasagne och pizza - Allt smakade toppen! De vuxna drack ett DOC-vin som passade utmärkt. Trevlig personal och rimliga priser. Trattoria Portofino är restaurangen man önskar man hade runt hörnet hemmavid.

Tack Magnus P
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Var här på födelsedagsmiddag för vår nyblivna tonåring. Otroligt trevlig service och mycket gott tyckte alla. Åt själv den fina tryffelpastan. Gott vin. En avslutande grappa på huset avslutade en perfekt middag!

Tack Henrik W
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang med bra service. Enkel och god mat, bra viner. Alla i sällskapet var nöjda. De bjöd på grappa efter maten.

Tack jonnar973
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Trevlig och mysig Italiensk restaurang. Promenerade dit från East Side Gallery. God pasta och pizza.

Tack Maria B

Resenärer som tittade på Trattoria Portofino tittade också på

Berlin, Tyskland

Besökt Trattoria Portofino? Berätta vad du tyckte!