“HÄPPIES=HAPPY”

Rankad som nr 1 av 8 778 Restauranger i Berlin
Område: Pankow (stadsdel)
Område: Pankow (stadsdel)
Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Detta lilla mysiga ställe var väl värt ett besök!
Fantastiska små HÄPPIES att älska! Mycket trevlig personal. En riktigt häftig smakupplevelse!
Ta Ringen till Prenzlauer Allee och sedan en liten promenad.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack linper73

Omdömet skrevs 28 oktober 2019 från mobil enhet

Väldigt gott och intressant!!
Rekommenderas om du vill prova på något annorlunda.
Liten restaurang med väldigt trevlig personal.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack magdalensand
Omdömet skrevs 29 maj 2019 från mobil enhet

Leta upp detta lilla krypin om du är i närheten. Ångkokta bullar som en variant på knödel, kroppkakor eller nåt vietnamesiskt. Fast annorlunda. Luftigt med varierad fyllning. Aldrig käkat nåt liknande och hela familjen blev glatt överraskade. Gå hit! Rekommenderas.

Datum för besöket: maj 2019
2  Tack VaneRes
Omdömet skrevs 13 december 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig och hjälpsam personal. En helt ny och underbar smakupplevelse.

Vi tog 2 salta och 1 söt häppie var, Bärbel, Mathias, Ben och Sophia och båda söta alternativen.
Bärbel är underbar om man gillar getost och Mathias var kryddig och smakrik. Av de Söta smakade Klara bäst.

Datum för besöket: december 2018
Tack Nellie G
Omdömet skrevs 8 november 2018 från mobil enhet

Överraskande goda små häppies som är sorts variant av knödel eller bao. Ångkokta bullar med fyllning. Vi tog två var av olika smak. Mycket goda och fint serverade med sås och sallad. Väldigt trevlig personal. Ligger i ett lugnt område. Besöktes vid lunchtid en vardag och det var lugnt med folk. Bra för vegetarianer. Avslutade med att dela på en efterrätts häppie.

Datum för besöket: november 2018
Tack Fearless54990837834

Resenärer som tittade på Häppies tittade också på

Besökt Häppies? Berätta vad du tyckte!