“Torra och tråkiga hamburgare”

Corroboree Restaurant Cafe Bar
Rankad som nr 3 202 av 9 693 Restauranger i Berlin
Kök: Australiskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Middag, Uteservering, Bokningar
Område: Mitte (Borough)
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi åt vår sista måltid på Corroboree i Berlin och blev tyvärr inte alls nöjda. Vi fick sitta ett tag innan serveringspersonalen kom och tog vår beställning. När sedan våra hamburgare kommit så hade vi ännu inte fått drycken. Våra hamburgare var torra, smaklös och allmänt tråkiga.

Datum för besöket: april 2018
Tack Mikaela E

Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Vi har stortrivts denna kväll på Corroboree! Vi är en familj med två vuxna och två barn på 10 och 12 år. Vi åt fish and chips, currywurst och tandoori chicken. Allt var gott. Dessutom härlig miljö med utsikt över Potzdamerplaz. Absolut värt ett besök!!

Datum för besöket: juli 2016
Tack 575ericav
Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

God mat. Även mycket. Barnen kunde dela på en fish and chips och blev mätta.
Mysig miljö utanför. Ganska medel inne. Ett plus att hitta Forster här.

Datum för besöket: juli 2016
Tack ThessPhineman
Omdömet skrevs 17 oktober 2015 från mobil enhet

De hävdar att de serverar Berlins bästa burgare. Synd om Berlinarna i så fall. Jag fick en småbränd fullständigt genomstekt burgare helt utan tuggmotstånd...

Datum för besöket: oktober 2015
Tack Anders L
Omdömet skrevs 19 juli 2015 från mobil enhet

Potsdamer Plats är väl ett slags turistfälla, men låt dig inte det avskräcka dig ett besök på Corroboree. Vällagad mat med en liten australiensk knorr kompenserar att det är lite dyrt. Vill du inte sitta ute, får du fin utsikt från andra våningen.

Datum för besöket: juli 2015
Tack ScaniaLars

Resenärer som tittade på Corroboree Restaurant Cafe Bar tittade också på

Berlin, Tyskland
Berlin, Tyskland

Besökt Corroboree Restaurant Cafe Bar? Berätta vad du tyckte!