“Personligt och trevligt”

Kök: Japanskt
Område: Mitte
Område: Mitte
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Öst möter väst och landar passande i Berlin. Litet ställe med stort hjärta, hit går du för att känna värmen från andra människor. Maten är av det enklare slaget men mycket vällagad. Perfekt för frukost och en enkel lunch. Obs: litet ställe utan bordsbokning. Var beredd på att du kan få vänta på ett bord.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 1960Anders

Omdömet skrevs 27 november 2017 från mobil enhet

En kompis hade hittat detta mysiga ställe och vi var tvungna att gå dit på en fika! Stället är inte speciellt stort så är bäst för mindre sällskap. Vi var 6 personer och lyckades få sittplats vid ett bord där en annan satt på kanten. Vi var bara där för en snabb fika, men deras varma choklad satt bra för att värma upp från kylan utomhus!

Datum för besöket: november 2017
Tack HannahLydiaR
Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Mycket vackert och annorlunda ställe med en blandning av japansk/fransk touch på maten. Snabb och trevlig service och mat som kombinerats på ett sätt jag aldrig varit med om förut. Verkligen en pärla!

Datum för besöket: september 2017
Tack a_liljeson
Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Kändes som att man steg in i ett mindre paradis. Servicen kom snabbt och de var väldigt trevliga. Jag valde Croque Madame, vilket var från all-day brubchmenyn. Alla i sällskapet valde olika, maten kom snabbt och jag tror att vi alla var precis lika nöjda. Äggröran med timjan var en favorit! Rekommenderas!

Datum för besöket: september 2017
Tack amcs85
Omdömet skrevs 15 februari 2017 från mobil enhet

När man kommer in på house of small wonder tappar man andan över hur vackert där är. Vi kom tidigt på morgonen och lokalen fylldes upp snabbt av både turister och locals. Servicen var exceptionell! Personalen var otroligt vänlig och hjälpsam. Frukosten var fantastisk och vi hade gärna stannat där i timmar!
Älskar du växter är detta ställe ett måste i Berlin!

Datum för besöket: februari 2017
Tack Moa S

Resenärer som tittade på House of Small Wonder tittade också på

Besökt House of Small Wonder? Berätta vad du tyckte!