“Så trevligt och så gott!”
Omdöme om Saigon and More

Saigon and More
Rankad som nr 49 av 9 569 Restauranger i Berlin
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Schöneberg
Omdömet skrevs 13 april 2017 från mobil enhet

Vi hittade hit av en slump och blev helt tagna av det hjärtliga och välkomnande bemötandet. Att maten kom snabbt och var otroligt god, fräsch och vällagad ger betyget fem av fem. Vi åt röd curry med kyckling och ris samt stekta nudlar med kyckling - båda lika goda. Rejäla portioner var det också. Hit återvänder vi!

Tack AstridHelene65

Omdömet skrevs 1 april 2017 från mobil enhet

En restaurang som inte ser ut att vara mycket men som levererar både god mat och fantastisk charm till bra pris.

Tack Stina L
Omdömet skrevs 1 april 2017 från mobil enhet

Perfekt för middag i en lite udda miljö och härligt avslappnad. God och prisvärd mat för olika preferenser. Det känns som du hamnat någon annanstans kanske Saigon?

Tack Eva189848
Omdömet skrevs 24 mars 2017 från mobil enhet

Härlig ägare som fick oss att känna oss mer än välkomna! Familjär stämning och riktigt god mat. Provade risnudlar med biff och kyckling i röd curry.

Tack Maria B
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Maten levererades snabbt och var helt fantastisk och bemötandet personligt och välkomnande! Restaurangen var väldigt liten och mysigt inredd. Bäst av allt var räkchipsen med varm jordnötssås.

Tack Björn W

Resenärer som tittade på Saigon and More tittade också på

Berlin, Tyskland
Berlin, Tyskland

Besökt Saigon and More? Berätta vad du tyckte!