“God mat”

Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: Schöneberg
Omdömet skrevs 1 april 2017 från mobil enhet

En restaurang som inte ser ut att vara mycket men som levererar både god mat och fantastisk charm till bra pris.

Tack Stina L

Omdömet skrevs 1 april 2017 från mobil enhet

Perfekt för middag i en lite udda miljö och härligt avslappnad. God och prisvärd mat för olika preferenser. Det känns som du hamnat någon annanstans kanske Saigon?

Tack Eva189848
Omdömet skrevs 24 mars 2017 från mobil enhet

Härlig ägare som fick oss att känna oss mer än välkomna! Familjär stämning och riktigt god mat. Provade risnudlar med biff och kyckling i röd curry.

Tack Maria B
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Maten levererades snabbt och var helt fantastisk och bemötandet personligt och välkomnande! Restaurangen var väldigt liten och mysigt inredd. Bäst av allt var räkchipsen med varm jordnötssås.

Tack Björn W
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Ganska liten restaurang som ligger gömd på en bakgata en bit bort från övriga restauranger. Men när du väl kommer dit och förhoppningsvis får ett bord får du mycket mat för en liten slant pengar.
Välsmakande och billigt med trevlig personal, kan rekommendera stället! :)

Tack ErikaWelander

Resenärer som tittade på Saigon and More tittade också på

Berlin, Tyskland
Berlin, Tyskland

Besökt Saigon and More? Berätta vad du tyckte!