“Mysigt och familjärt ”

Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Schöneberg
Omdömet skrevs 24 mars 2017 från mobil enhet

Härlig ägare som fick oss att känna oss mer än välkomna! Familjär stämning och riktigt god mat. Provade risnudlar med biff och kyckling i röd curry.

Tack Maria B

Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Maten levererades snabbt och var helt fantastisk och bemötandet personligt och välkomnande! Restaurangen var väldigt liten och mysigt inredd. Bäst av allt var räkchipsen med varm jordnötssås.

Tack Björn W
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Ganska liten restaurang som ligger gömd på en bakgata en bit bort från övriga restauranger. Men när du väl kommer dit och förhoppningsvis får ett bord får du mycket mat för en liten slant pengar.
Välsmakande och billigt med trevlig personal, kan rekommendera stället! :)

Tack ErikaWelander
Omdömet skrevs 7 december 2016

Mycket trevlig kvarterskrog. Charmig ägare som skojar med gästerna. Trångt men härlig stämning. Mycket god och prisvärd mat. Tre rätter och stor öl ca 25 EUR.

Tack Jensen64
Omdömet skrevs 17 juli 2016 från mobil enhet

Vi är verkligen nöjda med vårt middagsbesök. Väldigt bra service, supergod mat till en mycket rimlig kostnad! Vi kan verkligen rekommendera denna pärla, dessutom i ett mysigt och lugnt område. Nästan fullsatt så det kan vara en god idé att reservera bord i förväg.

Tack Maria Z

Resenärer som tittade på Saigon and More tittade också på

Besökt Saigon and More? Berätta vad du tyckte!