“Skön personal och god mat”
Omdöme om Saigon and More

Saigon and More
Rankad som nr 48 av 9 534 Restauranger i Berlin
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Schöneberg
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Ganska liten restaurang som ligger gömd på en bakgata en bit bort från övriga restauranger. Men när du väl kommer dit och förhoppningsvis får ett bord får du mycket mat för en liten slant pengar.
Välsmakande och billigt med trevlig personal, kan rekommendera stället! :)

Tack ErikaWelander

Omdömet skrevs 7 december 2016

Mycket trevlig kvarterskrog. Charmig ägare som skojar med gästerna. Trångt men härlig stämning. Mycket god och prisvärd mat. Tre rätter och stor öl ca 25 EUR.

Tack Jensen64
Omdömet skrevs 17 juli 2016 från mobil enhet

Vi är verkligen nöjda med vårt middagsbesök. Väldigt bra service, supergod mat till en mycket rimlig kostnad! Vi kan verkligen rekommendera denna pärla, dessutom i ett mysigt och lugnt område. Nästan fullsatt så det kan vara en god idé att reservera bord i förväg.

Tack MariaZ1597
Omdömet skrevs 30 juni 2016 från mobil enhet

Mycket god och fräsch mat. Vi betalade 32 euro för en middag för 3 pers. Vi kan verkligen rekommendera stället som ligger på en lugn gata.
Trevlig personal dessutom.

Tack Mr_Hans_Holmsund
Omdömet skrevs 12 juni 2016 från mobil enhet

Lokalt, avslappnat, mycket mycket god Vietnamesisk mat och vänlig service! ☺. En verklig pärla kan varmt rekommenderas. Ta med pengar. De tar ej kort.

Tack T0bias77

Resenärer som tittade på Saigon and More tittade också på

Berlin, Tyskland
Berlin, Tyskland

Besökt Saigon and More? Berätta vad du tyckte!