Radisson Blu
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 194 US$/natt.

Hotel Berlin, Berlin(Berlin)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

i31 Hotel(Berlin)
Hotel Website
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 252 US$/natt.

Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 190 US$/natt.

Waldorf Astoria
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 260 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 184 US$/natt.

• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 33 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 33 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 128 US$/natt.

Omdömet skrevs 12 januari 2017

Vi var nöjda efter vår vistelse. Ett modernt hotel med stilfull och fräsch inredning. Trevlig personal som gärna hjälpte till. Vi fick problem med uppkoppling till wifi, men det löste personalen direkt. Beläget i lugn miljö men gångavstånd till i stort sett det mesta.

• Bodde här: december 2016, reste med vänner
Tack PalomaSaga
Omdömet skrevs 6 augusti 2016 från mobil enhet

Ett underbart hotell med underbar vy. Lungt område och med närhet nästan runt hörnet till hjärtat av Berlin.
Hygglig personal och en härlig frukost där det varken saknades eller snålades med någonting.
Frukostäggen hade ett speciellt glatt godmorgon till oss.
Kan varmt rekommendera detta hotell

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack ninni G
Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

Bra och modernt hotell i lugn miljö men nära city och park Gleisdreiecke. Rummen funkar bra för en familj med två barn. Hög standard men dåliga kuddar...
Parkering finns i garage och på gården. (Begränsat antal platser. Förboka innan ankomst) Bra frukostbuffe med många små godsaker på. Trevlig och serviceinriktad personal.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Tobias S
Omdömet skrevs 16 april 2016 från mobil enhet

Ett lagomt stort hotell, snyggt och rent med ett bra och lugnt läge. Nära till Potsdammer platz, Brandenburger Tor, Checkpoint Charlie.Vi cyklade i två dagar och fick på så sätt se mycket av Berlin. Hotellet ordnade cyklar till oss. Bra restauranger i närheten. Bra och trevligt bemötande i receptionen. Hotellets frukostbuffé , fantastisk.

Bodde här: april 2016, reste med familjen
Tack pero48
Omdömet skrevs 1 mars 2016

Trevlig personal! Mycket gott och rikligt frukost! Fräscht och snyggt i övrigt! Nära centrum, Potsdamer Strasse med restauranger och affärer. Sängen var något hård för min smak men passar kanske andra. Det finns en bar som har öppet från kl 11-23.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack stig2015