Omdömet skrevs 12 januari 2017

Vi var nöjda efter vår vistelse. Ett modernt hotel med stilfull och fräsch inredning. Trevlig personal som gärna hjälpte till. Vi fick problem med uppkoppling till wifi, men det löste personalen direkt. Beläget i lugn miljö men gångavstånd till i stort sett det mesta.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack PalomaSaga
Omdömet skrevs 6 augusti 2016 från mobil enhet

Ett underbart hotell med underbar vy. Lungt område och med närhet nästan runt hörnet till hjärtat av Berlin.
Hygglig personal och en härlig frukost där det varken saknades eller snålades med någonting.
Frukostäggen hade ett speciellt glatt godmorgon till oss.
Kan varmt rekommendera detta hotell

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack ninni G
Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

Bra och modernt hotell i lugn miljö men nära city och park Gleisdreiecke. Rummen funkar bra för en familj med två barn. Hög standard men dåliga kuddar...
Parkering finns i garage och på gården. (Begränsat antal platser. Förboka innan ankomst) Bra frukostbuffe med många små godsaker på. Trevlig och serviceinriktad personal.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack 345tobiass
Omdömet skrevs 16 april 2016 från mobil enhet

Ett lagomt stort hotell, snyggt och rent med ett bra och lugnt läge. Nära till Potsdammer platz, Brandenburger Tor, Checkpoint Charlie.Vi cyklade i två dagar och fick på så sätt se mycket av Berlin. Hotellet ordnade cyklar till oss. Bra restauranger i närheten. Bra och trevligt bemötande i receptionen. Hotellets frukostbuffé , fantastisk.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack pero48
Omdömet skrevs 1 mars 2016

Trevlig personal! Mycket gott och rikligt frukost! Fräscht och snyggt i övrigt! Nära centrum, Potsdamer Strasse med restauranger och affärer. Sängen var något hård för min smak men passar kanske andra. Det finns en bar som har öppet från kl 11-23.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack stig2015