Omdömet skrevs 12 januari 2017

Vi var nöjda efter vår vistelse. Ett modernt hotel med stilfull och fräsch inredning. Trevlig personal som gärna hjälpte till. Vi fick problem med uppkoppling till wifi, men det löste personalen direkt. Beläget i lugn miljö men gångavstånd till i stort sett det mesta.

• Bodde här: december 2016, reste med vänner
Tack PalomaSaga
Omdömet skrevs 6 augusti 2016 från mobil enhet

Ett underbart hotell med underbar vy. Lungt område och med närhet nästan runt hörnet till hjärtat av Berlin.
Hygglig personal och en härlig frukost där det varken saknades eller snålades med någonting.
Frukostäggen hade ett speciellt glatt godmorgon till oss.
Kan varmt rekommendera detta hotell

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack ninni G
Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

Bra och modernt hotell i lugn miljö men nära city och park Gleisdreiecke. Rummen funkar bra för en familj med två barn. Hög standard men dåliga kuddar...
Parkering finns i garage och på gården. (Begränsat antal platser. Förboka innan ankomst) Bra frukostbuffe med många små godsaker på. Trevlig och serviceinriktad personal.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Tobias S
Omdömet skrevs 16 april 2016 från mobil enhet

Ett lagomt stort hotell, snyggt och rent med ett bra och lugnt läge. Nära till Potsdammer platz, Brandenburger Tor, Checkpoint Charlie.Vi cyklade i två dagar och fick på så sätt se mycket av Berlin. Hotellet ordnade cyklar till oss. Bra restauranger i närheten. Bra och trevligt bemötande i receptionen. Hotellets frukostbuffé , fantastisk.

Bodde här: april 2016, reste med familjen
Tack pero48
Omdömet skrevs 1 mars 2016

Trevlig personal! Mycket gott och rikligt frukost! Fräscht och snyggt i övrigt! Nära centrum, Potsdamer Strasse med restauranger och affärer. Sängen var något hård för min smak men passar kanske andra. Det finns en bar som har öppet från kl 11-23.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack stig2015