“Supergod fransk mat”

Rankad som nr 95 av 9 534 Restauranger i Berlin
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Mitte
Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Jag tog med mig mamma hit när hon hälsade på mig i mars. Vi var båda mycket nöjda med maten och drycken! Trevlig personal, stora portioner och vällagad mat i mysig miljö. Längtar redan tillbaka!

1  Tack Elothebelo

Omdömet skrevs 13 maj 2017

Att i Berlin hitta ett ställe där man har tur att kunna smita in och få ett bord vid fönstret lovade gott. Sedan blev glädjen större när både mat och vin var utmärkt, inklusive trevlig personal.

Tack Robert N
Omdömet skrevs 6 april 2017 från mobil enhet

Bra service, trevligt bemötande och god mat.
Rekommenderas. Mysig atmosfär. Fungerar även att få glutenfritt, men ha lite koll på det som kommer in på tallriken. Inga problem att få nytt, och det snabbt, om det blir fel.

Tack Birgitta S
Omdömet skrevs 14 mars 2017 från mobil enhet

Supermysig liten restaurang som jag gärna besöker igen. Stämningen var avslappnad och den franska personalen var väldigt trevlig. Maten var väldigt god, köttet var precis i den stekgrad vi bad om. Vinlistan hade gärna fått innehålla fler sorter, annars har jag inget att klaga på.

Tack Elin N
Omdömet skrevs 17 november 2016 från mobil enhet

Vi åt lunch på denna mysiga franska restaurang. Chèvre chaud-salladen var helt ok, men inte mer. Ganska liten portion och små hemska, skivade svarta burk-oliver drog tyvärr ned betyget.

Mysig restaurang för informella middagar/luncher men inte mer än så.

Tack Travelbossa

Resenärer som tittade på Sucre et Sel tittade också på

Berlin, Tyskland

Besökt Sucre et Sel? Berätta vad du tyckte!