“Härlig stämning”

Kök: Tyskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Mitte
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Live musik med "oktoberfest"känsla. Ganska turistigt, men bra service. Lite snåla med ketchupen till pommes fritesen. Ok schnitzel.

Tack eriklindstedt87

Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Klassisk restaurang med livemusik, riktigt bra tryck på bandet, stora öl och traditionell schnitzel vad mer kan begäras på en Berlinvistelse.

1  Tack Tereze06
Omdömet skrevs 4 maj 2017

Besökte Hofbräu i Berlin en fredagskväll, och vilken stämning!
Orkestern spelade gamla poplåtar från sent 60- och tidigt 70-tal, och alla som var där, i alla åldrar, var uppe och dansade, även på borden. Kul och osvenskt, alla verkade stortrivas.
Åt en wienerschnitzel, lite överstekt, men det gjorde inte så mycket. Deras öl som kändes färsk, var god.

Tack Lennart S
Omdömet skrevs 22 april 2017

Ett klassiskt umpa bumpa ställe som verkligen känns som Munchen eller Österrike. Klassisk musik och servering av stora öl och riktigt god mat!

Tack Pontus B
Omdömet skrevs 12 april 2017 från mobil enhet

Riktigt bra och prisvärd lunch meny.
Trevlig personal som tog emot oss och riktigt ordentliga portioner på maten som smakade bra. Härligt med den levande musiken. Rena och fräscha toaletter.
Hit kommer vi tillbaka

Tack lcw71

Resenärer som tittade på Hofbrau Munchen Berlin tittade också på

Besökt Hofbrau Munchen Berlin? Berätta vad du tyckte!