Omdömet skrevs 21 oktober 2016

rummet var helt ok , ztor dubbel zäng med jätte mjuka mabrazer, o tv utbudet var ztort fazt allt var ju dubbat, kaffe o te bryggare + litet kylzkåp, 24 tim rumzerviz, o perzonalen var jätte trevliga, nära till zupermarket 2 min, o ca 5 min till tunnelbanan

Tips för att välja rum: vårat rum var helt ljud izolerat
  • Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
Tack gabriel l
GoldenTulipBerlin, Online Marketing Manager på Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2016

Dear Guest,

thanks a lot for your great review! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Omdömet skrevs 21 september 2016 från mobil enhet

Var här på konferens med ca 20 personer.
Incheckningen gick smidigt och snabbt trots vår stora grupp.
Jag bodde i ett enkelrum som var riktigt fräscht. Ganska litet och utan kylskåp. Men badrummet var lagom stort med dusch.
Rummet var som sagt rent och fräscht. Bra tryck i duschen.
Även om mitt rum var mot gatan så var det lugnt, även fredag och lördag.
Frukosten var bra. Mycket att välja på. Frukt, fil, bröd, ägg mm.
Kaffet står klart på bordet redan innan du sätter dig.
Hotellbaren är öppen på kvällarna och hotellet har en uteservering som funkar alldeles utmärkt att sitta på.
Hotellet ligger nära shopping och det stora varuhuset KaDeWe.
Berlin zoo ligger ca 5-10 minuters promenad bort.

Bodde här: september 2016, reste i arbetet
Tack Linus L
GoldenTulipBerlin, Online Marketing Manager på Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2016

Dear Guest,

thank you for your great review! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Ett ok hotell.
Varken mer eller mindre.
Bra läge i stan och på helt ok avstånd från tunnelbanestation och stor shoppinggata.

Bra italiensk restaurang i samna kvarter.
Frukost på hotellet till belåtenhet.

Bodde här: september 2016, reste i arbetet
Tack Niklas H
GoldenTulipBerlin, Online Marketing Manager på Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2016

Dear Guest,

Thank you for sharing your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Omdömet skrevs 5 augusti 2016 från mobil enhet

Trevligt hotell med verkligt trevlig personal! Schysst standard på rummet, fräscht badrum. Airconditionen funkade sådär men det upplevde vi på många ställen i Berlin så kanske inte handlar om hotellets standard.

Frukosten var mumsig med många olika saker att välja mellan! Gott kaffe!

Det enda som får mig att inte vilja återvända till hotellet är att andra stadsdelar föll mig mer i smaken. Men hotellet hade trots detta bra läge, ca 10 minuter promenad till tunnelbanan. Toppen!

Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack Cecilia B
Omdömet skrevs 15 september 2015

Bra läge, nära till busshållplats och U-bahn. Fin frukostbuffé ingick i rumspriset.
Trevligt och lugnt läge med skön uteservering.

Gedänktnisskirche och området runt omkring bra för promenader och shopping.

Berlin, mycket grönska och lugn trafik.

• Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Tack huvgfo
GoldenTulipBerlin, Leiter Front Office på Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2015

Dear Guest,

thank you for your kind review.
Hope to se you back, soon.

Your Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg