Omdömet skrevs 1 oktober 2017

Vi hade totalt 7st olika rum av lite blandad karaktär trots samma pris. Vissa rum var mer utrustade och mer renoverade/fixade än andra.
+Bra stor frukost
+Superschyssta stora balkonger
+Stora rymliga rum, bra ytor och fräsch och rent

-Jobbig dyr parkering flera plan ner i trångt parkeringshus
-Osköna för mjuka nergångna sängar med kassa kuddar och täcken.
-Dålig ac (för varmt i rummet om man ej öppnade dörr till balkong)
-Lite dyrt med tanke på hotellets standard

• Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Pellegus
Omdömet skrevs 13 september 2016

Stort trevligt rum med skön soffgrupp. Tyvärr medioker personal, framför allt i receptionen där de inte var särskilt serviceminded.

Hotellet känns placerat lite off, samtidigt som det är nära till tunnelbanan.

• Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Joanna H
Omdömet skrevs 3 april 2016 från mobil enhet

Mycket fint hotell där jag bodde med mina två små barn och man en natt. Tyst och lugnt i ett bra läge. Super fina rum, prisvärt med litet pentry, stort badrum och ett sovrum till oss två vuxna och en bäddsoffa i vardagsrummet där barnen sov. Stor balkong med två utgångar.
Hiss som går rakt ner i garaget.
Trevlig personal som kunde okej engelska.

Stor frukost som barnen var nöjda med men själv tyckte jag den var endast okej!

Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack Sofia C
Omdömet skrevs 3 oktober 2015 från mobil enhet

Hotellet ligger precis vid Prager platz där flera caféer och smårestauranger ligger . Ett tips är att äta frukost där istället för på hotellet. Området är annars ganska tråkigt. Rummen är fräscha och bilen kunde vi parkera i garaget under hotellet . Det var problem med hissarna när vi var där, vilket drog ner intrycket.

Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Tack Ulf S
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 24 november 2014

En väldigt bekväm och lättsam vistelse. Läget var perfekt och hotellet utmärkt. Wi-fi ingick och servicen var utmärkt. Nära till en tunnelbanestation. Frukosten var mer än vi förväntat oss. Vi hade inga svårigheter med att göra oss förstådda med Engelska. Nära till ett shoppingdistrikt och en julmarknad - bara tre stationer bort med tunnelbanan. Rekommenderas varmt.

Tack Miriam D