“Mycket bra”

Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Mitte
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mycket god mat
Personalen fantastiska och tillmötesgående.
Mycket nöjda !
Familj med 6 vuxna o 2 små barn

Tack inaerik

Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

Sisal är en liten och ganska mysig restaurang. Utmärkt både för lite större sällskap eller en middag på tu man hand. Restaurangen hade öppet kök och det var trevligt att se kocken laga all mat och det var verkligen nylagad fräsch mat. Vi åt en gudomligt god svamprisotto och en salamipizza som också smakade bra. Gott vin till det och helt ok alkoholfri öl.

Tack undulaten
Omdömet skrevs 5 april 2016

Vi åt pizza här och trots att restaurangen inte var halvfull så lyckades det bli fel på vår beställning. detta rättades till men tycker ändå att det är lite dåligt. Maten smakade bra men inget extra. Bra husets vin.

Tack wolfkalmar
Omdömet skrevs 11 februari 2015 från mobil enhet

Ok men inte imponerande. Å andra sidan var det ganska billigt så med avseende på det var det acceptabelt. Väljer annat ställe nästa gång dock.

Tack TransferA
Omdömet skrevs 2 november 2014 från mobil enhet

Vi var här en söndagskväll och det var ganska mycket folk i den ganska lilla mysiga lokalen. Maten var väldigt bra och det var väldigt mycket mat. Det som var sådär var cheesecake till efterrätt, men allt annat var väldigt gott. Servitrisen var bra, men kunde inte så mycket engelska. Det var även väldigt billigt, ungefär som en svensk lunch.

Tack Molgemar

Resenärer som tittade på Sisal tittade också på

Besökt Sisal? Berätta vad du tyckte!