Boka i förväg

från 16,20 US$
från 9,26 US$
från 25,46 US$
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Rekommenderar att besöka denna plats. Något alla bör se som besöker Berlin. Vi promenerade runt i närområdet.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack cathrinsveden
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Ett måste att se i Berlin. Det tar 5-10 minuter. Bakom finns regeringsbyggnaden och monumentet över förintelsen.

Tack 990helenap
Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Brandenburger Tor är ett imponerande byggnadsverk. Det tar några minuter att se och att ta några foton. Runtomkring finns det massor med folk som vill tjäna pengar på turister, men ingen i övrigt organiserad aktivitet.

Tack JIFpw
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Ett av Berlins måsten, speciellt för förstagångsbesökare. En promenad i området där några fler sevärdheter ligger i närheten.

Tack Tereze06
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Häftigt ställe. Det blir än bättre när man har läst om platsens historia. Var här under vintern vilket var en miss men våren måste vara en upplevelse

Tack M3048WRjaimea