“Middag”

Bra för: Barhäng, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Område: Mitte
Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Vi hade läst så bra om stället men tyvärr blev vi rätt så besvikna. Tre av oss var inte alls nöjd med maten. Jag tyckte dock min mat (torsk) var ok. Servicen var oxå lite si o så, så det får bli en trean max.

Tack Sam L

Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Vi hade tur som fick plats, det är en ganska liten restaurang. Mysigt ställe med trevlig personal, bra service, god öl och god tysk mat. Rekommenderar ett besök!

1  Tack aerikols
Omdömet skrevs 7 mars 2017 från mobil enhet

Hade sådan tur att vi fick bord på Treffpunkt trots att vi inte bokat bord när vi helt spontant tog oss in för en titt. Stället var inom en halvtimma fyllt så pass att det stod människor och köade utanför för att få komma in och dricka den goda ölen, äta en bit mat och insupa den trevliga atmosfären. Servisen mycket god, kände oss hörda och sedda samt fick smakråd.
Stället har en fantastisk härlig atmosfär. Ölen flödar, maten smakar gudomligt, och man får verkligen smaka på tyska klassiska specialitéer och rätter. Vill man äta middag för en rimlig peng, dricka god öl och få koppla av med härlig stämning så är Treffpunkt Berlin helt rätt ställe för detta. Är jag i Berlin igen kommer jag garanterat återvända för en bit mat & god pilsner!

Tack Nelayah
Omdömet skrevs 9 januari 2017

Typiskt tyskt med allt vad det innebär - på gott och ont. Rejäl mat och rejäla portioner utan krusiduller. Berlinöl, men inget brett sortiment i övrigt. Billiga priser. Tyvärr var deras vinsortiment riktigt dåligt, med bara några blaskiga alternativ. Bordsbokning är nödvändig.

1  Tack JonasKarlsson
Omdömet skrevs 12 oktober 2016

Ett ställe dit Berlinare och turister går, trångt men med skön stämning. Varje gång vi har varit här har det varit fullt så att ha reserverat bord är bra. Serverar god tysk mat och dryck till angenäma priser. Menyer på flera språk och den trevliga personalen behärskar också flertalet av dessa. Ett ställe med jämn kvalitet över åren.

1  Tack bengt M

Resenärer som tittade på Treffpunkt Berlin tittade också på

Besökt Treffpunkt Berlin? Berätta vad du tyckte!