“DDR i ett nötskal, kör en äkta Trabi”

Trabi-Safari - TrabiWorld Berlin

Datum för upplevelsen: mars 2018

Omdömet skrevs 19 november 2017

Datum för upplevelsen: november 2017
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Trabi-safari är kul kombination av aktivitet (det är inte helt lätt att köra den gamla bilen) samtidigt med att komma runt och se Berlin. Lagom längd ca 1,5 timme

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack Unn75
Omdömet skrevs 9 april 2017

Ett udda och roligt sätt att få turista i Berlin och vi fick se delar av Berlin som vi inte upplevt med klassisk hop on hop off - buss. Minus för att guiden mest pratade tyska även om vi bokat tur på engelska och detta för att vi delade tur med en tysk familj.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack LindaL1979
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 4 januari 2017

Intressant sätt att se Berlin!
Kör själv en Trabant, liten med 2-taktsmotor och av/på-broms.
Aldrig har så många vinkat, filmat och tagit kort på en! :-)

Datum för upplevelsen: januari 2017
Tack MikaelH296

Resenärer som tittade på Trabi-Safari - TrabiWorld Berlin tittade också på

Besökt Trabi-Safari - TrabiWorld Berlin? Berätta vad du tyckte!