“Snabbmat”

Rankad som nr 1 298 av 9 382 Restauranger i Berlin
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Område: Schöneberg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Ja visst. Snabbmat. Hamburgare, kebab, och självklart en 1/2 grillad kyckling. Trevlig snabb personal, och aldrig fel att kunna köpa en flaska starköl till maten.
Kebaben i tunnbröd tyckte jag var lite snålt tilltagna. Annars ett bra ställe !

Tack klabbe66

Omdömet skrevs 13 mars 2018

Varje gång vi varit i Berlin så har vi varit inom Fugger-Grill och hämtat med oss deras super goda Kebab nått man inte kan undvika när man gästar Berlin.

Tack travoltatravel
Omdömet skrevs 7 juni 2017

Hit kan man gå för en kebab eller korv, mycket att välja på, hög omsättning och billigt! Man kan också få en öl till maten och sitta ute på trottoarserveringen. Ingen lyx, men det är inte det du betalar för!

Tack Lars Martin F
Omdömet skrevs 2 augusti 2015

Bästa stället att äta innan man gå ut på kulbben - eller hem tidigt på morgonen. Bra mat, smakar bra och är hyfsat billigt. Det går snabbt och personalen är trevlig.

Tack MisterZbornak
Omdömet skrevs 17 juni 2015

Bra öppetider, väldigt god Kebab och trevlig personal. Snabbt tillagat och serverat. Finns inget att klaga på.

Tack Patrickagh

Resenärer som tittade på Fugger-Grill tittade också på

Berlin, Tyskland

Berlin, Tyskland

Besökt Fugger-Grill? Berätta vad du tyckte!