Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 186 US$/natt.

i31 Hotel(Berlin)
Hotel Website
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 266 US$/natt.

• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 136 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 171 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 176 US$/natt.

Hotel Berlin, Berlin(Berlin)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 106 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Rent o snyggt. Ligger på en lugn gata med mysiga och moderna rum. Gedigen frukostbuffé. Här har man nära till det mesta. Brandenburger Tor, checkpoint Charlie, Potzdamer platz, Alexander platz osv. Bekvämt gångavstånd till allt i centrala delar. Vi var ex på "The Mall" med 300 affärer på ett ställe. Bekvämt att gå hem o lämna shoppingkassar och gå ut igen. Med en radie på drygt en kilometer har man nått alla de saker jag nämnt. Vi kommer tillbaka till Berlin igen och kommer då tveklöst att ta samma hotell igen. Rekommenderas.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Wolfgang M
Omdömet skrevs 9 april 2017 från mobil enhet

Bra läge i ett lugnt område i Mitte. Rummen var luftiga och frukosten erbjöd vad man kan förvänta sig. Lugn, skön bar om man vill softa. Maten i restaurangen var ingen höjdare, men helt ok. Sängarna bra, men lite hårda, täcken och kuddar är det däremot daga att byta ut.

Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack Johanna A
Omdömet skrevs 31 mars 2017

Mycket fräscht hotell, rent och bra rumsstandard. Mångsidig frukostbuffé hög kvalite på mat och service. Restaurang mycket bra och meny och service även för udda önskemål.
Front desk service fyller inte måttet - medioker och okänslig.
Totalt är hotellet bortsett från brister i frontdesk ett bra hotell för upplevelser i Berlin Mitte.

Tips för att välja rum: Baksidan eller mot Auswertiges Amt - UD.
  • Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Werner S
Omdömet skrevs 24 januari 2017 från mobil enhet

Underbart hotell som ligger perfekt i Mitte,fräsch frukost som har allt.Hotellet ligger nära alla sevärdheter,tunnelbana och nöjesliv.Är ni i Berlin första gången så ligger detta hotellet perfekt till.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Rsjlm
Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Fint hotell, nära till allt. Tvålen och schampo blev ej påfyllt och tog slut innan vår vistelse tog slut. Mysig bar med trevlig personal. Hyfsat god mat i restaurangen. hade bokat bord i god tid, hemifrån då vi firade makens 50-årsdag men fick sitta i en, typ, korridor mellan restaurang och bar. Ändå vart nästan alla bord lediga. Så ska ni äta så välj en annan restaurang i Berlin. Hotellrummen i bra storlek med jättedusch, sängarna helt ok.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack nickielur