“Lunch/tidig middag”

Bra för: Större grupper, Familjer med barn, Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Buffé, Bokningar
Område: Mitte (stadsdel)
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Gott kött, bra service. Men typisk restaurang som saknar klass och inte passar skandinaver. Vi är vsna med att få en komplett måltid utan att behöva specialbeställa alla tillbehör.Tråkigt serverat, inget ingår Beställer man grillad kyckling får man en smaklös bröstfile på en i övrigt tom tallrik. Kan inte rekommendera. Rindfilen var bra stekt och hade lite smak. Här följde lite tillbehör med.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 415rolfh

Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Inte mycket att hurra över, de lever på sitt läge och förväntar sig inga återkommande gäster. Maten dröjde, och när den kom var två av tre rätter kalla! Och totalt smaklöst, hade de slut på kryddor? Fick peppra och salta själv så blev det OK. Beställde också "well done", fick ändå blodigt kött.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Martin S
MAREDO-Steakhouse, Manager på MAREDO Steakhaus, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2018

Dear Martin S

Thank you for your detailed response. We are sorry that our food and service disappointed you. We can assure you that this was not intended at all and therefore, we would like to apologize.

We understand your annoyance over the long wait. All of our food is freshly prepared without exception. After all, this is what our guests appreciate so much: Freshness and delicate taste. And this is also the reason why the preparation of our meals can take a little longer at times - especially when it is busy.

When it comes to our food, we do not make any compromises and always rely on top quality. Our chefs only season it mildly since this is what the majority of our guests prefers. Needless to say, you can spice it up according to your own taste. However, should you ever be dissatisfied with the desired doneness or the temperature, please contact our staff immediately. We will do our best to solve this problem quickly and straightforwardly to your satisfaction.

We'd really appreciate it if you gave us a second chance!

Kind regards,
Your MAREDO-Team

Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Lunchen intogs på denna resturang och vi fick sitta en bra stund innan någon tog notis om oss.
Vi åt revbensspjäll med bbq sås och pommes och det smakade mycket bra och rikligt med spjäll.
Någon åt schnitzel och man tyckte den var ok
Priserna var helt ok.Åker Du på hopp on buss så på baksidan av biljetten står att Du får gratis dricka till maten på dessa krogar.
;värde C:a 130:-).

Datum för besöket: juli 2017
Tack Jangen
Omdömet skrevs 29 april 2017 från mobil enhet

Bra mat. Alla fyra i sällskapet var nöjda. Service ok. Bra salladsbuffe. Prisvärt. God sparrissoppa.

Datum för besöket: april 2017
Tack jurgan62
Svar från företaget:Svarade 3 maj 2017

Kära Jurgan62, tack för din stor översyn. Det är trevligt att höra att det smakade dig och du var zufireden med ditt besök hos oss. Varma hälsningar från MAREDO laget från Berlin

Omdömet skrevs 21 juni 2016 från mobil enhet

Nej denna rätt var tråkig. Inget grönt alls till. Salladsbuffén fick man inte röra utan att betala till ett dyrt tillägg.

Datum för besöket: juni 2016
Tack JohnnyR1794

Resenärer som tittade på MAREDO Steakhaus tittade också på

Besökt MAREDO Steakhaus? Berätta vad du tyckte!