“Bra och fräscht ställe för en lördagslunch eller en öl!”
Omdöme om Der Pschorr

Der Pschorr
Rankad som nr 236 av 4 168 Restauranger i München
Kök: Tyskt
Bra för: Större grupper, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 21 november 2017

När man inte vill sitta ute på Viktualienmarkt är detta ett perfekt ställe med rapp service och bra tysk mat till lunch i trevliga lokaler.

Datum för besöket: november 2017
Tack 19gg47

Omdömet skrevs 7 mars 2017

I absolut värsta lunchrusningen lyckades vi få plats i denna restaurang. Här är det en verklig fart på personalen. Meny kom snabbt, maten kom snabbt nästan samtidigt som ölen. Atmosfären är vänlig, och maten väldigt god. Måste upplevas.

Datum för besöket: december 2016
Tack ede1164
Omdömet skrevs 27 oktober 2016 från mobil enhet

Vi var sex vänner på besök i München under Oktoberfest och eftersom hela staden är i feststämning och vi bodde nära Viktualienmarkt så valde vi att äta på Der Pschorr innan vi begav oss till själva festområdet. Restaurangen bjuder på bra stämning, god mat och dryck.

Datum för besöket: september 2016
Tack Rikard_Wallin
Omdömet skrevs 15 juli 2016

Vi har varit på denna restaurang två gånger och har varit lika nöjda varje gång. Genuin miljö och inte så många turister när vi har varit där. Trevlig personal, god öl och mycket god mat.

Datum för besöket: juli 2016
Tack MojjePolarbear
Omdömet skrevs 28 oktober 2015

Bra service, trevlig personal, gemytlig stämning, god mat, bra priser. Blev stamstället under vårdat femdagarsbesök. Vi testade flera ställen, men återvände hit varenda kväll för att till slut bara gå hit!

Datum för besöket: oktober 2015
Tack Hudsonswede

Resenärer som tittade på Der Pschorr tittade också på

München, Oberbayern
München, Oberbayern

Besökt Der Pschorr? Berätta vad du tyckte!