“Avslappnad, personligt”

Kök: Tyskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 23 februari 2016

Mycket uppmärksam service på ett professionellt och avslappnat sätt. Fullsatt, helt ok mat. Kändes inte som en vanlig "turistfälla" i Gamla stan.
Men det var ändå servicen som stack ut mest på ett angenämt sätt. Vi behövde aldrig försöka att få kontakt med vår servitris. Hon fanns där utan att märkas, dock alltid beredd att ha exakt så mycket kommunikation som vi bara önskade. Verkligen bra. Som det ska vara visserligen, men ett antal snäpp högre än på många finkrogar vi har besökt tidigare.
Rekommenderas starkt. Glöm inte att boka bord.

Tack Michael K

Omdömet skrevs 23 januari 2016

Väldigt god mat och öl, samt riktigt trevlig personal! Rekommenderar alla ett besök hit, riktigt trevligt :)

Tack MariFixx
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 16 december 2015

Jag åt kalvköttbullar och min man ank-köttbullar. Allt serverades med en liten sallad och en sidorätt- truffled potatis i mitt fall. Utsökt! Min glögg-champagne spritzer var också riktigt bra. Vi var så mätta att vi inte fick i oss något på julmarknaden den kvällen - så se till att du åka hit på en tom mage!

Tack Missesbe13
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 1 november 2015

Besökte denna restaurang för middag under en weekendresa till München. Vi ville ha en paus från den mycket rika, kött-orienterade traditionella bayerska maten, och det här stället erbjöd oss just det. Utsökt tysk mat med en liten twist. Bra portionsstorlekar, trevlig atmosfär och vackert inrett.

Tack David E
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Omdömet skrevs 13 juli 2015 från mobil enhet

Väldigt god mat! Bra besök överlag och jag trodde aldrig jag skulle skriva det men väldigt fina toaletter;) bemötandet var även det lysande

Tack Fredrik A

Resenärer som tittade på Zwickl - Gastlichkeit am Viktualienmarkt tittade också på

München, Oberbayern

Besökt Zwickl - Gastlichkeit am Viktualienmarkt? Berätta vad du tyckte!