Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 392)
Filtrera omdömen
1 392 resultat
Medlemsbetyg
485
589
219
67
32
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
485
589
219
67
32
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 392 omdömen
Omdömet skrevs 25 mars 2016

Ok hotell för konferenser en bra bit från centrum. Lyhört. Konstigt att dom inte har fri wi-fi på rummen utan bara fritt i lobby. Mycket fin mat både frukost och i konferenspauser. Trevlig sportbar bredvid lobbyn.

Datum för vistelsen: mars 2016
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack JoPe007
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GuestRelationsMunich, Guest Relations Supervisor på Munich Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2016
Google-översättning

We would like to embrace the opportunity to thank you very much for your recent stay at the Munich Marriott Hotel as well as your valuable feedback in TripAdvisor.

It is always our main target to provide our valuable guests with an enjoyable and memorable visit to Munich and are disappointed to see that we were unable to entirely fulfill our commitment judging by your comment in regards to the internet.
Then again, it is with great pride to read the praising words about our breakfast. I will certainly share your comment with our Director of Food and Beverage and our Executive kitchen Chef who will thank their teams for their great work on your behalf.

Additionally, we are pleased that the location of our hotel was a convenient starting point during your stay. As the subway station “Nordfriedhof” is just a few minutes’ walk from our hotel and takes you to the city center in eight minutes there could not be any better equilibrium between vicinity of the city and a hotel in a quiet residential area.

The Munich Marriott Hotel offers free Wi-Fi to its guests in all public areas such as lobby, restaurants and SPA. Furthermore, Marriott Rewards members are granted complimentary Wi-Fi in the guestrooms worldwide. If you are not yet a member you can easily enroll at the reception of any Marriott Hotel, online or via telephone. I would like to offer my sincere apologies that you have not been informed about this benefit during you stay with us.

Thank you once again and we do hope to have the chance to welcome you back to our property in the near future and wish you all the best in the meantime. Please feel free to contact me personally for any wishes or queries that may arise for future reservations.


With best regards from Munich,

Anna Tauriello
Guest Relations Supervisor
M A R R I O T T H O T E L S | TRAVEL BRILLIANTLY
Munich Marriott Hotel | Berliner Strasse 93, 80805 Munich
P +49 (0)89 36002-239 | F +49 (0)89 36002-200 | E mhrs.mucno.guest.relation@marriotthotels.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 mars 2016 från mobil enhet

Marriott Hotel Munich är ett kanonbra Hotel för konferens.
Ligger lite utanför själva centrum men har nära till U-Bahn och det är bara 6 stationer från MarienPlatz!
Enda minus jag kan komma på är att rummen är lyhörda när det gäller korridorljud, dessutom har du inget gratis wi-fi i rummen, enbart i lobby och restaurang.
Rekommenderar detta Hotel om du kan tåla ovanstående minus.

Datum för vistelsen: mars 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack HansN327
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GuestRelationsMunich, Leiter Gästebetreuung på Munich Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2016
Google-översättning

Thank you very much for your evaluation of the Munich Marriott Hotel here on TripAdvisor. Naturally we are happy to read that you have found that we have met your expectations throughout your stay with us.
We will discuss your review in one of our daily meetings and will thoroughly analyze where we could improve ourselves.

It would be a sincere pleasure if we could welcome you back to the Munich Marriott Hotel soon.
Please do not hesitate to contact me personally if there are any questions or concerns you may need assistance with.
We wish you all the best in the meantime and safe further travels.

Kind regards,

Cristian Segovia

Guest Relations Manager
M A R R I O T T H O T E L S | TRAVEL BRILLIANTLY
Munich Marriott Hotel | Berliner Strasse 93, 80805 Munich
P +49 (0)89 36002-239 | F +49 (0)89 36002-200 | E mhrs.mucno.guest.relation@marriotthotels.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 juni 2015 från mobil enhet

skall Ni göra en weekend i Munchen välja gärna detta Hotell.
Bra service,stora rum, en härlig frukost.
Relativt Nära till det mesta och bara några minuter till tunnelbanan.
Stor pool och en bra bar att sitta och hänga i.
Det finns alltid taxi utanför som man behöver det.

Datum för vistelsen: juni 2015
Restyp: Reste i arbetet
Tack Hakanlarsson
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GuestRelationsMunich, Guest Relations Supervisor på Munich Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2015
Google-översättning

Thank you very much for taking the time to rate the Munich Marriott Hotel on TripAdvisor and naturally for your stay with us in June.

We are pleased to see that you were able to enjoy your visit to Bavaria’s capital city and that you have found our hotel as well as its location to be a very convenient starting point. The combination of quiet residential area, but still within proximity to the U6 Subway line, which will lead you in approximately 10 minutes to the center of the city, is in our opinion a great mixture of sightseeing and retreat.
We are happy to see that you agree and decided to share this publicly on our space here on TripAdvisor.

Furthermore it is obviously one of our main targets to ensure a memorable stay experience for our valued guests, which is mainly achieved through excellent customer service, which you have so kindly attributed us with. Thank you very much for noticing and mentioning this in your evaluation.

We hope to have another opportunity to welcome you at the Munich Marriott hotel and wish you safe further travels until then.

Kind regards,

Cristian Segovia
Guest Relations Supervisor

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 26 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 oktober 2018

Datum för vistelsen: juli 2018
  • Restyp: Reste ensam
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen