Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 350)
Filtrera omdömen
2 350 resultat
Medlemsbetyg
899
923
343
119
66
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
899
923
343
119
66
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 350 omdömen
Omdömet skrevs 24 april 2018 från mobil enhet

Bra rum sköna sängar och ett väl fungerande badrum. Vad mer kan man begära? Rent och snyggt, ja. Stort rum med parkutsikt, ja. Synnerligen vänlig personal i alla positioner. Härlig frukost i restaurang Tivoli bra bar i People. Vi kommer gärna tillbaka

Bodde här: april 2018, reste med vänner
Tack yngen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ErwinVerhoog, General Manager på Hilton Munich Park, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2018
Google-översättning

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel. We are glad to know that you liked the food, and overall services.
We thank you for your positive evaluation which we are only too happy to share with our team members.
We hope to welcome you soon on your next visit to Munich and at Hilton Munich Park.
Kind regards

Erwin Verhoog
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 mars 2016 från mobil enhet

Det är för mig förvånande att ett hotell av denna klass har ett så extremt dåligt Internet. Det är få hotell i världen jag upplevt ha så låg kvalitet på detta. Den dyra frukosten som inte heller är medräknad i rumskostnaden är av förvånande låg kvalitet. Fruktsalladen är sannolikt skuren dagen innan och består av halvt mosade frukter. Jag tycker dessutom att det Hotel av denna klass kan bjuda på lite bredare frukt utbud. Man kan exempelvis ha vattenmelon, mango med flera goda frukter som annars säljs på torgen precis utanför. För övrigt är hotellet fint. Rummen städade och väl utrustade.

Bodde här: mars 2016, reste i arbetet
Tack Lars H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ErwinVerhoog, General Manager på Hilton Munich Park, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2016
Google-översättning

Dear Lars,

Thank your for being our guest during your recent visit to Munich and for the time you took to share your feedback with us on tripadvisor.

I am glad to be informed you were content with your room and with the level of cleanliness you experienced in our hotel. Unfortunately it seems your stay somehow fell short of your expectations and I am very sorry for that. As a large hotel the quality of our WiFi connection is influenced by the number of connected guests unfortunately, which might result in issues sometimes. Please let me inform you that we are currently in negotiations to increase our network’s capacity in order to cope better with these peaks in internet usage. I would like to assure you that I will take up your feedback regarding our breakfast’s quality with my team from the kitchen at our next meeting in order to seek ways to improve.

I sincerely hope you were able to enjoy your time in Munich nevertheless and it would be my pleasure if you gave us the chance to welcome you back as our guest in the future in order to change your opinion of us for the better.

With kind regards from Munich,

Erwin Verhoog
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 mars 2016

Stannade tre nätter på hotellet där även konferensen som jag deltog i hölls. Luftiga rum och tyst från grannar och omgivningar, möjligen lite störningar från korridoren ifall grannar pratade där eller slängde igen sina rumsdörrar. Superb frukost, inget övrigt att önska. Städpersonalen var kanske lite väl ivrig att komma in och städa på avresedagen, knackade på 07:45.

  • Bodde här: februari 2016, reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Jan F
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ErwinVerhoog, General Manager på Hilton Munich Park, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2016
Google-översättning

Dear Jan,

Thank you for choosing the Hilton Munich Park as your hotel in Munich and for the time you took to review the experience you made during your stay with us.

I am delighted to hear you were content with your room and I hope you had a pleasant time being our guest. Please let express my apologies for the inconvenience you experienced due to our housekeeping team. I will take up this matter with my colleagues right away in order to achieve a fast improvement.

We would be more than happy to get the chance to welcome you back as our guest and send our best regards to Malmo.

Erwin Verhoog
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 augusti 2015 från mobil enhet

Helt fantastiskt stor och fin frukost! Skönt med gym och liten pool i källaren. Rent och fräscht överallt. Rätt opersonligt hotell (vilket vissa kanske uppskattar). Mycket prisvärt då vi var där och betalade ca 850 SEK/person/natt inklusive frukost.

Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack Josefine L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 maj 2015 från mobil enhet

Vi bodde här i 2 nätter i samband med en AC/DC-konsert. Rummet var bra, stort och bekvämt. Rummet var även utrustad med en balkong vilket var plus, men...varför var där inga stolar...?
En bra minibar (inte nedmonterad som i vissa skandinaviska länder) dock ingen prislista. En öl jag skulle dricka hade gått ur datum och när jag påpekade detta för personalen i receptionen så bjöd de på de vi druckit - bra jobbat! Dock kan jag inte förstå varför många hotel väljer att inte inkludera frukost till alla? Vi bokade utan frukost och de tog ett oskäligt högt pris för att köpa till på plats så vi avstod - gör om, gör rätt!
Wi-FI? Är inte det fritt på alla hotel 2015? De har en spot-area vid deras reception som är fri, troligtvis borde de ändra detta snarast då alla har det som standard idag.
Vi blev mycket väl bemötta då vi hade glömt ett par saker i vår safety-Box, bra jobbat!
Hotellet ligger väl placerat den engelska trädgården med en härlig grönska. Bra bussförbindelser till flygplats och stadens stadskärna. Ett bra alternativ om du ska till München! :)

Bodde här: maj 2015, reste som ett par
Tack friberg99
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MartinSoerensen, Director Operations på Hilton Munich Park, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2015
Google-översättning

Dear Guest,

Thanks a lot for your recent stay with us and for sharing your feedback via tripadvisor.
Despite the bad weather on Thursday, I hope you enjoyed the concert.
Regarding your experiences with our hotel, I am very glad to hear that you liked it. Please be kindly informed that there is a price list for drinks from our mini bar in the menu in the desk drawer.

I am grateful that you share your impressions regarding the equipment on our balcony. Your feedback is really appreciated for us to work on our facilities. I will discuss this with my team.

I am very much looking forward to welcome you back.

With kind regards,

Martin Soerensen - Director of Operations

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen