“Fantastisk vistelse”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Lund, Sverige
1 omdöme
“Fantastisk vistelse”
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Huset är en dröm. Den är tänkt att tillfredställa de mest kräsna resenärer. Trevliga värdar och trevligt boende med vacker vy: öppen gröna fält med det lilla täget som passerar förbi. Underbart!
Vi hade gärna stannat längre.

Din ålder 65+
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Gary B
Nivå 5 Skribent
50 omdömen
8 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 19 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan för en vistelse i juli 2018

Svar från företaget
jul 13 2018
Grace and Gary are very friendly and easy going. We really enjoyed having them. They were wonderful, very clean, polite and appreciative quest. We'd be happy to host him again! Such guests are a pleasure to host! Highly recommended!
Werner B
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 20 oktober 2017 för en vistelse i oktober 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera