Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 149)
Filtrera omdömen
1 149 resultat
Medlemsbetyg
293
488
259
74
35
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
293
488
259
74
35
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 149 omdömen
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Hotellet är egentligen rätt bra men betyget dras ner av den löjligt dyra frukosten. Vill man äta deras frukostbuffé så kostar det 90€..... Annars bra läge och helt ok rum. Något otrevlig personal i receptionen. Jag väljer nog nåt annat hotell nästa gång.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack bucklerab
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 september 2016 från mobil enhet

Middag tillsammans med kollegorna. Vi hade förbokat bord för ca. 30 personer och beställt en meny med en italiensk förrätt, möjligt val av huvudrätt (kött, fisk eller vegetariskt) och en dessert.
Maten var fantastiskt god och servicen fanns det inget att klaga på.
Goda viner till maten och trevligt sällskap.
Väl värt ett besök.

Datum för vistelsen: september 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack MattiasBjurling
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Belma B, Manager på Wyndham Stuttgart Airport Messe, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2016
Google-översättning

Dear valued guest,
thank you so much for your wonderfull feedback.
We highly appreciate your nice comments and are glad, that you and your colleagues enjoyed the evening at our Brasserie Franke.
Looking forward to welcoming you back.
Kind regards
Belma Balci
-Resident Manager-

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 oktober 2014

Vi var tre personer som bodde på varsin våning på hotellet. Mitt rum låg högst upp och jag hade vissa förväntningar då jag bokat ett superior rum. Jag blev besviken då det var ett rum med 4 bäddar som stog på rad. Det värsta var dock lukten. Det luktade blöta sockor. Det visade sig att även dom andra rummen luktade, dock ej lika illa som mitt. Närheten till mässan och flygplatsen var dock fantastiskt och kan man bli kvitt lukten kan läget överväga dom tråkiga rummen.

Datum för vistelsen: oktober 2014
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack Vagerstam
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

Datum för vistelsen: november 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
M_Sanchez_STU01, Revenue på Wyndham Stuttgart Airport Messe, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 5 veckor sedan

Datum för vistelsen: november 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
M_Sanchez_STU01, Revenue på Wyndham Stuttgart Airport Messe, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen