Agoda.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-03-12
Boka nu, betala på plats
SPARA 5 US$
eDreams
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 8 september 2014

Datum för vistelsen: september 2014
Omdömet skrevs 17 augusti 2014

Rumstips: Don't stay in rooms above the ground floor, request the ground floor or stay in the main hotel area.
Datum för vistelsen: augusti 2014
Omdömet skrevs 24 mars 2013

Datum för vistelsen: februari 2013
Omdömet skrevs 21 augusti 2012

Rumstips: Do not accept Apartments 17 or 18 if it is very hot. It is like sitting in an oven!
Datum för vistelsen: augusti 2012
Omdömet skrevs 27 juni 2020 från mobil enhet