Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (601)
Filtrera omdömen
600 resultat
Medlemsbetyg
172
211
132
54
31
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
172
211
132
54
31
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 600 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Mona W, Leiter Gästebetreuung på Leonardo Royal Hotel Mannheim, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 juli 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste i arbetet
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Mona W, Leiter Gästebetreuung på Leonardo Royal Hotel Mannheim, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 juni 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Mona W, Leiter Gästebetreuung på Leonardo Royal Hotel Mannheim, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 juni 2017 från mobil enhet

Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Mona W, Leiter Gästebetreuung på Leonardo Royal Hotel Mannheim, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Mona W, Leiter Gästebetreuung på Leonardo Royal Hotel Mannheim, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen